joi, 16 iunie 2011

Trucuri: Cum sa folosesti si ultima picatura de lotiune de corp

In cadrul acestei rubrici vreau sa va prezint mici trucuri pe care le-am descoperit pe internet, singura sau despre care am auzit vorbindu-se pe la prietene. 
Astazi va voi prezenta o gaselnita descoperita singura-singurica. Mie imi place sa folosesc si ultima picatura dintr-un produs (daca acel produs imi place si imi este de folos; altfel il arunc imediat sau il dau mai departe, poate altcuiva ii este bun). Recipientele sampoanelor si ale balsamelor pentru par le tai cu foarfeca, la fel procedez si cu cele ale gelurilor de dus sau ale lotiunilor de corp. Daca nu pot taia recipientul respectiv (in general, doar cele din plastic pot fi macelarite) pun putina apa,produsul ramas pe pereti se amesteca cu apa si iese foarte usor. Insa lucrul asta nu-l pot aplica si in cazul lotiunilor sau al cremelor de corp. Alaltaseara am stors bine de tot sticluta cu lotiune de corp Peche Jeune, de la Yves Rocher (varianta mini, de 50 ml). Totusi, ramasese destula crema pe peretii flaconului si m-am tot gandit cum sa fac. Si mi s-a aprins un beculet: am pus putin ulei de corp peste, am amestecat, iar lotiunea s-a curatat imediat. Eu am folosit Johnson's baby oil cu aloe vera si vitamina E, pe care il am de ceva timp. Adica acesta:

Sa va arat si sticluta cu lotiune, dupa ce-am adaugat uleiul:
De fapt, sticla din poza este dupa prima folosire (am constatat ca nu se curata din prima). Adica am pus putin ulei, am amestecat bine si am folosit compozitia respectiva. Apoi a ramas asa cum vedeti in poza. O mai pot folosi inca o data. Cred ca merge pus si ulei de masline, dar n-am incercat (deocamdata; data viitoare cu siguranta voi experimenta si asa).
Va recomand aceasta varianta, mai ales daca aveti pielea uscata (asa ca a mea). Intr-adevar, a intrat cam greu uleiul in piele, insa dimineata aveam pielea exact ca cea a unui bebelus (senzatie care s-a mentinut si dupa dus).
Sper ca acest truc sa va fie folositor.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.