marți, 2 august 2011

Cumpărături


Ce-am mai cumpărat eu în ultima vreme....cam multe am cumpărat, dar a fost perioada reducerilor şi am zis să profit. Oricum, am cumpărat produse pe care chiar le folosesc pentru ca reduceri erau şi la loţiunile de corp, spre exemplu, dar am o groază.

Cerceii i-am cumpărat ca să-i asortez unui colier primit şi unui inel cumpărat de la Only.



Inelul este foarte frumos şi vine super pe mână, a fost dragoste la prima vedere.


Spumă depilatoare Kruidvat pentru piele normală şi sensibilă cu aloe vera
Este foarte bună, acesta este al2lea tub cumpărat, pe primul l-am făcut cadou surorii mele. De obicei, foloseam crema depilatoare pentru că n-am găsit nici o spumă avantajoasă. Am avut Elmiplant (formula veche, cea nouă nu-mi place, doarece am impresia că au adăugat ceva naşpa în ea pentru a irita pielea, determinându-ne astfel să folosim şi balsamul lor după depilat), altele mărcile proprii Cora şi Carrefour, etc. Prefer spuma cremei datorită aplicării. Pulverizez de 2-3 ori şi gata. Totuşi operaţiunea trebuie făcută deasupra chiuvetei sau căzii pentru că mai sar stropi şi pe lângă. Aştept 3-4 minuţele şi după înlătur cu o lopăţică primită la una dintrele cremele depilatoare. Spăl mâinile cu apă călduţă şi săpun, apoi aplic o loţiune hidratantă. Asta-i tot.
Top coat glitter Essence
Nu l-am folosit încă, doar l-am încercat pe o unghie. Este un top coat cu sclipici fin, foarte frumos. O să revin cu poze.
Fard duo Essence, nuanţa 05-ever glam
L-am cumpărat pentru un cadou şi nu l-am desfăcut. (later edit: intre timp mi-am cumparat si eu unul, vedeti AICI)
Şampon  Herbal Essence-Hello Hidration
Este un şampon care promite hidratare şi strălucire având extract de nucă de cocos din Hawai şi orhidee. L-am folosit doar o singură dată până acuma şi mi-a plăcut; lasă părul moale, uşor de pieptănat. O să revin cu mai multe detalii atunci când îl voi termina.
Pastă de dinţi Oral B Pro Sensitive+ Whitening
Este nouă pe piaţă şi am zis s-o încerc şi eu.
Săpun Diadermine 
Regret că l-am cumpărat pentru că miroase a budă :))) 
Bentiţă neagră, din bumbac, pentru sală.

Deocamdată, atât. Mai am ceva să vă arăt, dar nu vreau să mă întind acuma. Am să revin cu păreri mai amănunţite pe măsură ce voi folosi produsele, însă dacă doriţi să ştiţi mai repede despre un anumit produs, lăsaţi un comentariu.
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.