marți, 9 august 2011

Demachiante

Eu sunt în permanenţă în căutarea demachiantului ideal atât pentru faţă, cât şi pentru ochi. Vreau să vă spun că am tenul uscat, iar ochii destul de sensibili (sau aşa cred deoarece nu orice demachiant îmi este bun). Pentru faţă prefer demachiantele cremă, iar cel mai bun folosit până acuma este cel de la Bourjois. Am scris despre el AICI . Vreau să vă povestesc despre trei demachiante (2 din ele 3 în 1, iar unul doar pentru ochi) de la care am avut mari aşteptări şi care m-au dezamăgit cumplit. Azi vă prezint două dintre ele, iar pe al treilea îl las pentru mâine.

Apã demachiantã micelarã cu 3 plante detoxifiante Yves Rocher








Este prima apã micelarã (de altfel şi singura) încercată până acuma şi m-am bucurat tare când am văzut că este 3 în 1 (pentru faţă, ochi şi buze). M-am gândit că este uşor de cărat în concedii, nu mai trebuie să iau după mine serveţelele demachiante pentru faţă şi demachiantul pentru ochi + dischete demachiante. De asemenea, l-am văzut şi ca pe un mod econom de demachiere. În prima săptămână a fost ok, deşi îmi usca faţa, dar eu având tenul uscat mă aşteptam. Apoi au început să mă usture ochii de la ea. Ce dezamăgire a fost pe capul meu. Am continuat s-o folosesc doar pentru demachierea feţei, deoarece e neplăcut să plângi când îţi dai rimelul jos. Cu siguranţă, n-o voi mai cumpăra. De fapt, o cumparasem s-o dau cadou surorii mele, însă într-o seară am rămas fără demachiant, eram 100% sigură ca mai am o sticluţă Nivea în gentuţa cu produse noi, dar m-am înşelat. Şi bine am făcut pentru că ar fi fost un cadou bun de aruncat la coş (chiar dacă nu toate produsele acţionează la fel tuturor). Am învăţat din asta să nu mai cumpăr cadouri pe care nu le-am testat şi eu; asta dacă este posibil pentru că dacă vreau să cumpăr surorii mele o cremă de faţă, n-am cum s-o încerc, deoarece ea are un ten normal.














Demachiant delicat pentru ochi si buze Gerovital Plant

Faimosul demachiant de la Gerovital Plant, gama nouă cu floare de colţ. Am fost tare curioasă să-l încerc şi l-am achiziţionat din Bucureşti, din DM-ul de lângă Unirii. Am dat în jur de 13-14 lei pe el, iar în Cora Militari l-am văzut ulterior cu 9 lei parcă (oricum era o diferenţă de preţ între ele). Am folosit doar jumătate din el, deoarece a luat locul I - cel mai prost demachiant de ochi încercat până acuma. Ustură îngrozitor şi când puneam discheta pe ochi, îmi luau foc instantaneu. Am făcut greşeala să-l bag şi în ochi, moment în care am văzut stele verzi. Groaznic, groaznic. Am zis că poate e bun pentru buze; aiurea, aceleaşi senzatii tari. Jumătate l-am aruncat la coş, deoarece n-am mai suportat. Am tot zis să-i mai dau încă o şansă, dar rău am făcut.



Voi aţi încercat vreunul dintre acestea două? Sunt curioasă să aud şi părerile altora.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.