marți, 8 noiembrie 2011

Top coat: Quick Dry & High Shine Top Coat by Catrice


Din păcate, produsele Catrice nu se găsesc şi la noi în ţară, dar dacă aveţi ocazia să le cumpăraţi, vi le recomand din toată inima. Eu am câteva produse de la ei pe care le folosesc cu plăcere deoarece sunt foarte bune.
Azi vă prezint Top Coat-ul care promite strălucire şi care se laudă că se usucă rapid. Într-adevăr, aplicat singur nu necesită mult timp de uscare, însă aplicat peste un lac de unghii nu mai are acelaşi efect. Dar în schimb conferă luciu ojei. Nu mă deranjează acest lucru, deoarece dacă n-am timp să aştept uscarea lacului de unghii, apelez la Uscătorul express Kallos.
Produsul vine într-o sticluţă transparentă, având 10 ml. Nu este menţionat pe nicăieri termenul de valabilitate, însă dacă-l foloseşti în mod constant nu rişti să te trezeşti cu un produs ineficient, afectat de trecerea timpului.
Mie îmi place acest top coat pentru că adaugă un plus de luciu manichiurii şi îl voi recumpăra, asta dacă nu voi găsi altceva care să-mi atragă atenţia la momentul respectiv. Are, de asemenea, şi un preţ bun: în jur de 3 euro.
Voi aţi încercat vreun produs Catrice? Ce părere aveţi despre ele?
Pupici

5 comentarii:

  1. Am folosit ojele lor, au o paleta de culori destul de bogata- aici costa 2,79 oja ceea ce o face sa fie aproape cea mai ieftina alegere (mai sunt ojele essence la 1,79 dar calitate jalnica). Ce e drept eu nu las oja niciodata mai mult de o zi pe unghii deci nu ii pot verifica rezistenta, are insa omogenitate buna si cele sidefate se aseaza grozav in 2 straturi. Cele mate si nitel translucide, in suma nude-urile, au striatii inestetice si dupa 3 straturi.Se usuca f repede intr-un singur strat dar in 3 straturi dupa 12 ore inca este un pic moale. 2 straturi si lichidul de uscare. rapida de la Yves Rocher par sa functioneze perfect

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa incerc si lichidul de uscare rapida de la Yves Rocher, nici nu stiam ca exista. Momentan folosesc unul de la Kallos, am scris despre el.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am o sngura oja de la catrice, cea de la tine, dar sunt multumita de ea
    @ ana...de ce zici de ojele de la essence ca sunt de o calitate jalnica?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vreo 4-5, nici nu mai tin minte si doar vreo 2 sunt mai putin rezistente, dar per total sunt multumita de ojele Catrice. Si cele Essence imi plac, ieftine si bune :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ greeneyes
    Am o experienta de 14 ani cu oje de tot felul si standardele mele nu sunt cine stie ce ridicate:) dar cele 6-7 oje essence pe care le am sunt printre cele mai slabe calitativ pe care le-am folosit. Nu se aplica omogen, se usuca f greu si pana ajunge sa se usuce deja a sarit un coltisor.
    Orice top coat folosesc nu reusesc sa o stabilizez pentru o zi intreaga:)

    Cateodata uit si mai cumpar 2-3 pentru ca pretul e extrem de tentant si tot sper ca cele pe care le am sunt exceptii:))

    Gresisem mai sus-intre timp mi-am mai luat cateva oje catrice si pretul e 2,39 si 1,29 pt essence.

    De departe cele mai bune oje pe care le am sunt cele OPI si Chanel si o mentiune speciala pt Illamasqua.

    imi cer scuze, nu amvrut ca opinia mea sa vexeze pe cineva, e f posibil ca unghiile mele sa fie mai dificile si sa nu fie vina ojei.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.