luni, 14 noiembrie 2011

Update Elf

Am scris AICI , AICI , AICI şi AICI despre produsele Elf pe care le-am cumpărat în urmă cu vreo 6 luni. Revin cu unele detalii deoarece am avut timp suficient să le încerc mai bine.

Pensulele sunt în continuare minunate, nu le-a căzut deloc părul, deşi le spăl des. Nu mi s-a dezlipit nici un mâner, aşa cum am păţit cu o pensulă comandată pe Elf.com.ro (totuşi nu mi se pare acest lucru o tragedie având în vedere preţul, am lipit cu super glue şi de atunci n-am mai avut probleme).

Crema nuanţatoare cu SPF 15 o folosesc împreună cu pudra atunci când n-am timp de fond de ten deoarece aceasta se aplică mult mai uşor, nu necesită aplicarea unei creme în prealabil. Acoperirea este una medie, în comparaţie cu Colour Adapt pe care-l folosesc în prezent. Face de asemenea casa bună cu pudra pe care n-o pot folosi peste fond de ten deoarece zici că am făină pe faţă. Crema nuanţatoare o aplic cu degetele (cred ca ar merge şi cu pensula pentru fond de ten, n-am încercat), iar pudra o aplic cu pensula pentru pudrã .

Creionul de buze l-am folosit de câteva ori, însă l-am lăsat deoparte deoarece trebuia să apas foarte tare pe el ca să-mi rămână ceva pe buze, iar mina sa nu era tocmai moale. Între timp l-am achiziţionat pe cel de la Avon, Mistery Mauve, care este preferatul meu. Ascuţitoarea primită împreună cu creionul Elf îmi este de folos, ascut cu ea creioanele de buze.

Pila de unghii a fost de unică folosinţă, după cum bănuiam.

Batonul 3 in 1 mi-a lăsat o impresie plăcută. Am mai încercat să-l folosesc şi pe pleoape şi n-am mai avut surpriza să se strângă. Merge folosit atât sub un fard, cât şi singur, evident peste primer.

Crema iluminatoare pentru faţã îmi place, de asemenea. Este nevoie de o cantitate foarte mică de produs, deoarece se întinde şi lasă un roz tare plăcut pe pomeţi.

Quad-ul de ochi are culori puţin pigmentate, care aplicate peste un primer devin puţin mai vii. Are o rezistenţă destul de mare.

Eye Primer&Liner Sealer

Primer acesta mi se pare mai bun decât cel în variantă lichidă, deoarece pe acesta îl pot aplica mai uşor. Liner Sealer-ul nu l-am folosit decât o singură dată, iar pensula a rămas murdară pentru că nu s-a curăţat cu nimic. Pun pariu că lichidul s-a murdărit, însă n-am de gând să-l mai folosesc, mi se pare inutil.

Tuşul de ochi cremă s-a uscat :( la doar 2 săptămâni de la cumpărare. Mai merge şi acuma folosit, însă cu mare greutate. Pensula îmi place în schimb foarte mult.

Lacului de unghii am zis să-i mai dau o şansă, însă degeaba. Chiar dacă de data asta m-a ţinut ceva mai mult, în jur de 2 zile, tot nu ma încântă.

Ca o concluzie, pot spune următoarele: pensulele merită cumpărate(am toată gama Esential şi mă împac foarte bine cu ele, având în vedere preţul şi faptul că nu sunt vreo profesionistă în domeniu şi nu execut machiaje complicate); crema nuanţatoare şi pudra sunt bune, însă nu le voi mai recumpăra, o să încerc şi alte variante, de la alte firme; batonul 3 în 1 şi crema iluminatoare aş dori să le încerc şi în alte nuanţe; când am să intru în pană de farduri (ceea ce nu cred că va fi cazul în următorii 10 ani :))) ) am să-mi mai achiziţionez şi alte nuanţe de quad-uri; eye primer&liner sealer îl voi recumpăra doar dacă nu voi găsi o ofertă mai bună pentru primer (şi asta doar pentru eye primer, liner sealer-ul nu se merită după mine); ce nu voi mai cumpăra cu siguranţă sunt următoarele: creioanele de buze, pila de unghii, tuşul de ochi cremă şi nici lacurile de unghii.

Voi ce produse Elf aţi încercat şi care dintre ele v-au plăcut? Zilele astea o să vă mai vorbesc şi despre alte Elf-uri pentru că am dat o comandă la ei, dar numai să reuşesc să-mi fac o părere.

Pupici

4 comentarii:

  1. Si eu sunt indragostita de pensulele elf. Imi mai plac si fardurile minerale, la fel si primerul (the best ever). Creionul tratament iar a fost bun, chiar isi face treaba. Acum mi-ai facut chef de o noua comanda, sunt curioasa in legatura cu produsele despre care ai povestit tu si eu nu le-am incercat si, dupa o vizita scurta pe site, si in legatura cu altele...Hmm...oare transport gratuit din nou pe cand?

    RăspundețiȘtergere
  2. Elf Romania am vazut ca au mereu oferte, ca am comandat si acolo recent :))) am profitat de reducerea de 30% la produsele Studio. Ce pacat totusi ca Elf Uk nu mai trimit in tara noastra. Oricum si eu astept ofertele viitoare deoarece vreau sa incerc si alte produse, nu ma las pana nu le incerc pe toate :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. pensulele sunt extrem de bune...
    mie mai imi place si crema iluminatoare...dar si rujurile din gama normala...:)
    de fapt sunt multe produse care imi plac..
    ce nu imi prea place sunt ojele si intr-adevar pila de unghii este de unica folosinta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Rujurile nu le-am incercat inca deoarece am o gramada, insa cu siguranta imi voi comanda pe viitor macar unul ca sa-mi fac si eu o impresie despre ele. Ojele nici mie nu-mi plac, desi am citit pe un blog ca ar fi bune. Poate n-am avut eu noroc sa gasesc un lot ok, dar n-am de gand sa mai cumpar vreuna, mai bine dau banii pe altceva. De pila nu mai spun nimic.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.