joi, 8 decembrie 2011

Cumpărături


Ieri am fost să cumpăr cadouri de Crăciun pentru familie şi, bineînţeles, că am cumpărat unele produse şi pentru mine (nu pentru Crăciun, aia e altă mâncare de peşte :))) ). Vreau să cred că am cumpărat doar chestii care îmi trebuiau şi că n-am aruncat banii aiurea. Să vă arăt.


De la stânga la dreapta: cremă pentru mâini şi unghii - Vaseline, deodorant InvisiMineral - Garnier, şampon cu henna şi oţet de mure - Garnier, cremă colorantă pentru păr Casting Creme Gloss - L'oreal

Am dat o fugă şi pe la Yves Rocher



De la stânga la dreapta: 2în1: demachiant şi tonic şi mască pentru faţă

O să vă povestesc mai multe despre ele pe măsură ce le folosesc. Până acuma n-am folosit decât crema colorantă pentru păr dintre produsele astea.
Voi ce v-aţi cumpărat recent?
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.