miercuri, 14 decembrie 2011

Manichiura: Deborah Shine Tech 12



Este vorba despre lacul de unghii Deborah Shine Tech, nuanţa 12 pe care am cumpărat-o în urmă cu mult timp împreună cu o revistă. Deşi nu rezistă prea mult pe unghii, se usucă imediat şi are un luciu frumos, nu am folosit top coat, doar tratamentul Farmec şi base coat-ul Kallos, în prealabil.
Sunt foarte mulţumită de tratamentul de la Farmec, mi-a întărit neaşteptat de mult unghiile. V-am zis că eu am o problemă cu unghiile mari, niciodată nu le-am avut lungi pentru că se rup mereu din carne. Acuma nu pot să spun că le am la acelaşi nivel cu celelalte, dar puteţi observa şi voi că nu mai sunt tăiate din carne şi că sunt cât de cât drepte, în sensul că atunci când mi se rupeau nu le mai puteam "pătrăţi", pentru că se rupeau dintr-o parte şi doar nu era să-mi tai din proprie iniţiativă şi celălalt colţ, nu de alta, dar era prea dureroasă operaţiunea. De asemenea, puteţi vedea că am cuticulele ojate, deoarece n-am putut să le curăţ în întregime şi nici nu le-am putut evita prea mult cu pensula pentru că, aşa cum v-am mai zis, tratamentul Farmec îmi înnegreşte marginile unghiilor şi am încercat să le acopăr cu ojă. După ce mi-am făcut duş, s-a dus şi oja de pe margini, dar pozele sunt făcute imediat ce-am terminat de colorat unghiile.
La finalizarea acestei manichiuri n-am mai folosit spray-ul pentru uscare rapidă deoarece oja se usucă foarte repede şi singură.
Per total, îmi place acest lac de unghii, mă salvează de câte ori n-am chef sau/şi timp de manichiură, datorită rapidităţii cu care se usucă şi a luciului său. Faptul că nu ţine mai mult de 2-3 zile pe unghii (în condiţiile în care nu spăl vase decât cu mănuşi) păleşte în faţa celor 2 calităţi menţionate anterior. Dacă aş mai avea ocazia să cumpăr o ojă Deborah la preţ rezonabil, adică la reducere sau cu vreo revistă, aş face-o, în rest mi se pare totuşi cam mare preţul întreg.
Voi aţi încercat vreun lac de unghii Deborah? Ce părere aveţi despre ele?
Pupici

2 comentarii:

  1. Adorrr lacurile de unghii Deborah. Cred ca am si eu o nuanta asemanatoare, daca nu chiar aceeasi. :X
    De fapt, cred ca ador cam toate produsele lor, sunt calitative!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am incercat pana acuma de la Deborah doar acest lac de unghii si un rimel - Definitive volume. Amandoua imi plac la nebunie.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.