joi, 29 decembrie 2011

Manichiura: De Crăciun



Aceasta este manichiura mea cu "parfum" de Crăciun. N-am purtat-o din prima zi, deoarece n-am avut chef de nimic în ziua aia. A doua zi m-am mai liniştit puţin şi am zis să-mi colorez şi eu unghiuţele. N-au ieşit minunat, pentru că nu-s maestră în linii drepte, dar a fost ok. Iniţial am vrut să mă ajut de banda scoch, dar mi s-a părut prea complicat.

Produse folosite:


Les Couleurs de Salome nuanţele F45-111 (cea verde) şi 2108-281 (cea roşie), Essence glitter top coat

Pe lângă acestea am mai folosit tratamentul de la Farmec şi base coat Kallos .
Voi ce manichiură aţi ales pentru Crăciun?
Pupici

6 comentarii:

  1. Alexandra mainile sus!
    Am venit cu leapsa!
    Sper sa nu te deranjeze ca te-am nominalizat si sa fi de acord :)
    http://dpnori.blogspot.com/2011/12/leapsa-muzicala.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum sa ma deranjeze? Din contra, multumesc. O sa trec la treaba cat pot de repede. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. De data asta am venit sa-ti doresc un an mai bun ca cel care a trecut, in toate domeniile, sa fi fericita si sanatoasa Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Sakura. Si tie la fel, un an mai bun! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos!Ce este simplu este automat si frumos si culorile merg de minune cu spiritul Craciunului !

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.