luni, 9 ianuarie 2012

Prima postare din 2012 + Leapsa muzicala

În primul rând vreau să vă urez An Nou fericit! Fie ca 2012 să aducă ceea ce 2011 n-a putut, plus ceva mai mult. Să aveţi un an minunat.
Eu am început anul într-un mod frumos, m-am distrat în noaptea dintre ani aşa cum n-am mai făcut-o de mult timp şi mi-am amintit că ştiu şi să râd din toată inima.
În ultimele zile ale anului trecut am primit o leapşa de la Sakura. Este vorba despre enumerarea unor melodii cu însemnătate aparte pentru noi. O să vi le arăt într-o ordine aleatorie, în funcţie de cum mi le amintesc.

Andra - Iubeşte-mă astăzi, iubeşte-mă mâine ; este melodia pe care am dansat la cununia religioasă.


Era - Ameno; pe această melodie a intrat clasa mea din liceu, la sfârşitul celor 4 ani, pentru a-şi primi diplomele. Totodată, atunci am încheiat o minunată perioadă şi mi-am luat la revedere de la nişte persoane foarte dragi mie.


Următoarele melodii îmi amintesc de perioada în care l-am cunoscut pe soţul meu.

Laura Stoica- Mai frumoasă



Ennio Morricone- Le vent, le cri



Mihaela Runceanu - aproape toate melodiile ei, o să amintesc aici doar câteva





Apoi, sunt melodiile care îmi amintesc de copilărie şi de o persoană anume, o prietenă dragă. Sunt multe melodii, o să vă arăt doar câte una de la fiecare artist.

Blondy -Te-am iubit, te-am iubit


N&D - Vreau să plâng
 

Nana -  Remember the time


Pappa Bear feat Jan VD Toorn - When the rain begins to fall


Down low - Johnny B


Melodii care îmi amintesc de liceu, de unele momente petrecute în perioada aia

System of a down - Aerials



Toate melodiile The Rasmus



Evanescence


Metallica



Reamon - Super girl



E.M.I.L.


Aici lista poate continua la nesfârşit, însă mă opresc doar la acestea.
Dau mai departe leapşa tututor celor din bloglist-ul meu şi tuturor celor care doresc să intre în butoiul cu melancolie şi să împărtăşească melodiile cu încărcătură emoţională din viaţa sa.
Pupici.

2 comentarii:

  1. Vaaai Alexandra ce mi-ai facut cu melodia Laurei Stoica..! De 2 ani n-am mai auzit melodia asta. nici nu ma gandeam ca o s-o ascult aici la tine. multumesc.
    Si melodiile Mihaelei, toate imi plac.
    N&D vaaai, cat timp a trecuuuut. ce fain Alexandraaa. am si uitat de ei :))
    Si my immortal, si supergirl ce mai amintiri. trebe sa i le pun si sotului meu. sa vedem ce efect are ;)
    fain. multumesc ca te-ai lasat lepsuita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sakura, mi-a placut foarte mult leapsa aceasta. Mi-am amintit multe lucruri frumoase. Ma bucur ca-ti plac melodiile mele, am vazut si din postarea ta ca avem gusturi comune la muzica. :*

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.