marți, 24 ianuarie 2012

Manichiura: Essence - 21 Fabuless


Astăzi vreau să vă arăt o ojă Essence care mie îmi place foarte mult, deşi nu rezistă mai mult de 2-3 zile pe unghii. O am de mai mult timp (aţi văzut-o AICI ), nu ştiu de ce nu m-am "lăudat" încă cu ea. Acuma a ajuns cam la jumătate şi s-a îgroşat, ceea ce creează brobonele pe unghii. Dar să vă arat despre ce vorbesc.





Dânsa este "vinovata", Essence 21 - Fabuless


Pe lângă acest lac de unghii, am mai folosit tratamentul de la Farmec (pe care îl ador), base coat Kallos , şi top coat Catrice.
Ce părere aveţi? Vă place?
Pupici

2 comentarii:

  1. Foarte dragute unghiile :) Iar nuanta aceasta inchisa se potriveste formei si lungimii unghiilor tale.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Oana. Acuma mi-au mai crescut, datorita tratamentului de la Farmec :D Pozele sunt facute in urma cu o aprox. o saptamana.
    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.