vineri, 17 februarie 2012

Essence: Lacurile de unghii


Astăzi m-am decis să introduc o nouă rubrică şi anume una dedicată produselor Essence. După cum ştiţi, acestea nu se găsesc la noi în ţară, deşi ar fi binevenite pentru că au preţuri ok şi sunt produse bune. Eu mă bucur că am acces la ele deocamdată şi profit de asta pentru a-mi cumpăra cât mai multe.
V-am arătat de-a lungul timpului mai multe lacuri de unghii Essence, însă nu v-am povestit niciodată despre ele, în general. Găsim aceste lacuri în două variante: Colour&Go (de 5 ml) şi Multi Dimension (care sunt mai mari, au parcă 7 ml, nu mai ştiu exact şi văd că nici pe site nu mai sunt şi nici la magazinul de unde le cumpăr eu nu mai există varianta asta).
Eu am doar din cele mici şi îmi place mai mult versiunea aceasta, deoarece nu apucă să se usuce şi astfel pot încerca mai multe nuanţe. Preţul unei astfel de sticluţe este în jur de 2 euro, ceea ce o face mult mai atractivă. Ei spun că sunt quick drying nail polish, însă nu prea e adevărat, unele, e drept, se usucă repede, altele nu. Nu au ingredientele listate pe etichetă, ca de altfel toate produsele Essence, însă le găsim cu uşurinţă pe site-ul lor AICI. Vă sfătuiesc să aruncaţi un ochi pe site, deoarece este bine structurat şi plin de informaţii utile despre produse. De asemenea, rezistenţa ojelor pe unghii este diferită de la o culoare la alta.
Puteţi admira minunatele nuanţe Essence Colour&Go pe pagina lor de internet AICI sau pe blogul meu (doar trei dintre ele din păcate, dar mă voi revanşa pe viitor):
 
Aţi încercat lacurile de unghii Essence? Ce părere aveţi despre ele?
Pupici.

2 comentarii:

  1. mie imi plac foarte mult ojele essence,am mai incercat si alte produse si la fel...am fost multumita; preturile sunt foarte ok
    pacat ca in RO se gasesc ff rar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Green, tocmai am aflat ca se gasesc si-n Romania, din pacate doar in Bucuresti. :D Iar preturile sunt super, o oja am inteles c-ar costa 7 lei.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.