miercuri, 8 februarie 2012

Shopping Yves Rocher

Primesc des oferte de la Yves Rocher, iar pe unele dintre ele nu le pot refuza. :D V-am mai povestit că am încercat aproape toate produsele lor şi că preferatele mele sunt gelurile de duş (în special cele cremă) Les Plaisirs de Nature şi Jardins du Monde. Un alt gel de duş descoperit recent şi care de asemenea îmi place este cel cu ulei de argan (o să vă povestesc zilele astea despre el). Soluţia pentru îndepărtat lacul de unghii şi demachiantul pentru ochi cu albăstrele îmi mai fac cu ochiul, iar şampoanele, balsamurile şi măştile de păr mă fac să urăsc Yves Rocher.
Să vă arăt ce-am cumpărat azi

Gel de duş cu hamamelis şi demachiant pentru ochi cu albăstrele 

- actualul gel de duş (unul cu ulei de măsline de la The Body Shop) e pe terminate, iar demachiantul acesta îl ador, de când l-am descoperit (prin octombrie anul trecut) îl folosesc mereu, cred că am consumat în jur de 3-4 sticluţe.
Dischete demachiante

- mai am câteva din vechiul pachet şi dacă tot am intrat în acest magazin am zis să le încerc şi pe acestea, nu le-am mai folosit până acuma; am luat 2 pachete deoarece trebuia să cumpăr de o anumită sumă pentru a beneficia de cadoul oferit de ei (veţi vedea despre ce e vorba)
Gel de duş şi cremă de mâini Fruit de Noel (ediţie de Crăciun)

-pe acestea tot de umplutură le-am luat :D

Şi am primit cadou un şampon, cică pentru strălucire. Am mai avut unul asemănător, care nu mi-a plăcut deloc (vedeţi AICI).

Corector Zero defecte

- îl am în prezent pe cel de la Garnier, însă mi se pare prea închis pentru mine şi am zis să-l încerc şi pe acesta, în nuanţa deschisă (mai aveau şi una închisă)


Al doilea cadou, cel pentru am tot pus produse în coş, a fost o gentuţă foarte drăguţă, potrivită pentru concediu. Pe site-ul lor arată aşa

Sursa foto AICI


În realitate arată la fel ca în poză, puţin şifonată pentru că vine ambalată într-un plic de plastic. Să vă arăt şi ce-am pozat eu: aşa arată închisă, fotografiată din ambele părţi


deschisă arată aşa; are 3 compartimente, unul dintre ele (cel roz închis) se "extinde" în faţă.


Compartimentele sunt destul de încăpătoare, primul fiind cel mai mare.


Pentru a vă putea face o idee, le-am pozat şi din laterală, să vedeţi că sunt destul de încăpătoare.


Dacă găsiţi această ofertă, vă recomand să profitaţi de ea pentru că gentuţa este foarte practică. O să revin cu păreri mai detaliate despre produse pe măsura ce le voi încerca.
Pupici.

2 comentarii:

  1. Am venit cu leapsaaaa
    http://dpnori.blogspot.com/2012/02/movie-time.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Sakura, am uitat cu desavarsire de tag, imi cer mii si mii de scuze....zilele astea il voi onora.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.