luni, 20 februarie 2012

Manichiura: Avon - Real Red




Am acest lac de unghii de vreo 3 ani, însă nu s-a uscat. După această manichiură am pus nişte lac incolor în sticlă, deoarece mai era un sfert şi pensula nu prea mai lua produs suficient. N-am vrut să pun acetonă pentru că m-am gândit că se va strica, ceea ce nu-mi doresc, deoarece îmi place această nuanţă. Este vorba despre o ojă Avon, în nuanţa Real Red.


Această oja n-a necesitat aplicarea unui top coat deoarece are un luciu incredibil. La rezistenţă stă relativ ok, în jur de 2-3 zile, însă oricum mă plictisesc repede de aceeaşi manichiură.
Pe lângă aceasta, am mai folosit tratamentul Farmec, base coat Kallos şi spray-ul pentru uscare rapidă.
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.