vineri, 30 martie 2012

Gosh: Q 49 Jamaica

V-am arătat în urmă cu mult timp o mini paletă Gosh, cu 4 culori, mai precis AICI. Acest quad l-am inclus, împreună cu un altul de acest fel, în tag-ul "Favoritele anului 2011 în materie de make-up"
Astăzi am să vi-l prezint pe primul, urmând ca într-una din dăţile viitoare să vi-l arăt şi pe cel de-al doilea.


Îmi plac foarte mult fardurile Gosh şi este mare păcat faptul că nu le găsim şi în mirifica noastră ţară, însă dacă aveţi ocazia să le cumpăraţi vi le recomand cu toată căldura, în special dacă le găsiţi la reducere deoarece sunt cam scumpicele; eu am dat în jur de 3 euro pe această paletă, redusă de la 7-8.
Culorile sunt foarte pigmentate şi rezistă destul de mult pe pleoape, aplicate peste un primer (singure nu le-am încercat).
Am încercat eu să fac nişte swatch-uri, însă nu prea mi-au ieşit. Sper totuşi să vă daţi seama de frumuseţea nuanţelor.

Şi din punct de vedere al ingredientelor stă bine, am găsit numai lucruri ok, ba chiar şi factor de protecţie solară, aşa că, din punctul meu de vedere, îşi merită toţi banii.
Voi aţi încercat produse Gosh? Ce părere aveţi despre ele?
Pupici.

*În analizarea acestui produs m-a ajutat Google şi Cosmetic Ingredient Dictionary 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.