marți, 27 martie 2012

Manichiura: Catrice Prismatic Effects Top Coat


Am foarte multe poze cu manichiuri pe care nu vi le-am arătat până acuma. În general, îmi fac unghiile cam o dată la 3-4 zile şi vă daţi seama că se adună fotografiile deoarece nu vreau să scriu doar în cadrul acestei rubrici.
Azi vreau să vă arăt un lac de la Catrice foarte frumos şi rezistent pe care l-am purtat pe la jumătatea lunii februarie. 




Am găsit acest lac la secţiunea de top coat-uri, aşa cum de altfel şi scrie pe el, însă eu l-am folosit singur. Pe sticluţa de 10 ml găsim următoarea descriere:
"The Prismatic Effects Top Coat has a multi-faceted duo chrome effect. Can be used alone or as a top coat on any nail lacquer."
Îmi place foarte mult datorită culorii drăguţe pe care o are, cu reflexe roz-albăstrii şi datorită rezistenţei sale uimitoare, mi-a rezistat o săptămână întreagă pe unghii şi ar mai fi putut duce şi mai mult de atât, dar mă plictisisem eu. Nu s-a dezlipit nici un colţişor, doar luciul său a pălit puţin.
Am aplicat 3 straturi care s-au uscat destul de repede. Nu a mai fost nevoie de top coat pentru strălucire deoarece are un luciu foarte frumos, iar ca base coat l-am folosit pe cel de la Kallos.






Nu are ingredientele listate pe etichetă şi nici pe site-ul lor nu le-am găsit, aşa cum s-a întâmplat în cazul produselor Essence.
În concluzie, sunt foarte mulţumită de acest lac şi voi apela la el cu încredere de câte ori am nevoie de o ojă care să reziste şi să arate bine.
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.