luni, 2 iulie 2012

Cumpărături


M-am decis să nu vă mai arăt de fiecare dată când cumpăr câte ceva, ci să fac acest lucru la sfârşitul fiecărei luni. Astfel sper să mă organizez mai bine şi să ajung să vă şi povestesc pe larg despre fiecare produs în parte, deoarece până acuma n-am făcut-o şi nici mie nu-mi place să văd liste de cumpărături fără detalii amănunţite.
De data asta, vă arăt ce-am mai cumpărat în ultimele 2-3 luni pentru că m-am limitat doar la ce folosesc, nu are sens să-mi mai cumpăr oje, farduri sau altele din moment ce nici pe cele pe care deja le am nu le prea folosesc.

Spray protecţie termală Franck Provost - este al doilea tub cumpărat, pe primul l-am folosit cam jumatate apoi l-am dat soră-mii pentru că la noi în ţară nu se găsesc. Îmi place foarte mult.





Vestita loţiune Palmer's (pareri despre ea AICI), benzi ceară, fond de ten Maybelline Fit me (l-am găsit la juma' de preţ şi cum mai am doar jumătate din cel de la Elf, am zis să-l încerc şi pe acesta; nu l-am desfăcut încă), apă termală Avene şi lip stain Catrice



Pads-uri demachiante Beauty Iseree (Lidl): o cutie cu rodie şi una cu miere&ulei de migdale



Cam atât. Slăbuţ, ştiu. :)))
Pentru mâine v-am pregătit detalii despre loţiunea de corp Palmer's. Aştept să-mi spuneţi dacă aţi vrea să vedeţi mai repede părerea mea despre vreunul din produsele arătate.
Voi ce cumpărături aţi făcut în ultima perioadă?
Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.