vineri, 27 iulie 2012

Cutia verde - ediţia de iulie


În urmă cu ceva timp am găsit un link şi aşa am aflat despre cutia verde. Pe data de 24 iunie am comandat-o, iar pe 12 iulie am primit un mail în care eram anunţată că voi primi coletul, prin curier, între 16-17 iulie. Am aşteptat cu nerăbdare telefonul curierului, iar acesta a venit pe data de 20 iulie. Nu m-a deranjat foarte tare întârzierea, m-am gândit că poate au avut multe colete de expediat şi am trecut cu vederea.
Produsele au venit foarte frumos ambalate, într-o cutie de carton, cu o panglică adezivă de un verde drăguţ şi în ton cu numele său.
Înăuntrul cutiei, recipientele stăteau cuminţi şi nu mi s-a întâmplat să se verse vreunul.




Vă arăt ce-am găsit, urmând să revin cu detalii amănunţite pe măsura ce le încerc.

Lapte vegetal bio din orez cu cocos Isola Bio, full-size, 200 ml

Loţiune de corp bio cu fructe Cattier, mini-size 75 ml

Săpun miere şi propolis Miel de Thym, full-size 100 gr (mi-ar fi plăcut totuşi ca săpunelul să vină ambalat în ceva)

Soluţie pentru toate suprafeţele cu pătrunjel Earth Friendly Products, mini-size 118 ml



Energizant bio cu ginseng My E Bio, full-size 250 ml (pentru că m-am numărat în primele 75 de comenzi, în caz contrar aş fi primit varianta mini size de 150 ml)
Amestec de condimente Voie Bună Sonnentor, full-size, 25 gr
Nuci de săpun, plic 20 gr, pentru 3 spălări (motivul pentru care am comandat de fapt Cutia verde)
Actigel - gel bioactiv igienă intimă, plic 2 ml



Parfum Inception 100% natural Les Essences d'Amelie, tester 1 ml




În descrierea cutiei scria că pe lângă aceste produse vor mai fi şi unele mostre de cosmetice, însă eu n-am găsit în plus decât un abţibild.



Per total, sunt mulţumită până acuma, abia aştept să încerc fiecare produs primit şi să vă împărtăşesc impresiile mele despre ele. Dacă voi mai găsi ceva atractiv şi în ediţia lunii august cu siguranţă voi comanda din nou.
Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.