marți, 7 august 2012

Impresii de la mare (1)

Saptamana trecuta am fost la Mangalia. E o statiune foarte linistita, plina de copii, unde te poti odihni in voie. Eu n-am prea facut plaja, am iesit dimineata de la 8 la 10 si seara de la 5,30 la 7, protejata de crema cu SPF si de umbrela. Plaja era ok, apa putin murdara, cu alge si cam plina de pietroaie, dar acceptabil. Noi am frecventat plaja hotelului Paradiso, unde un chaisse-long costa 10 lei toata ziua, iar la 2 inchiriate aveai o umbrela gratis. Convenabil, parerea mea. In ultima zi am aflat ca puteam obtine o reducere daca vorbeam cu "seful" la inceputul sejurului (n-a zis baiatul de la bar). Tarziu pentru pontul asta. De mancat doar seara am iesit afara, in rest ne-am facut una-alta in apartament. O sa va vorbesc si despre cazare, dar alta data, pentru ca sunt unele lucruri de spus.
In prima seara am mancat la o terasa super bine, chelnerul a fost tare amabil, mancarea delicioasa. Eu am mancat o ciorbita de perisoare de la care mi s-a aplecat pentru c-am mancat-o cu pofta, si-o salata Caesar, incredibil de gustoasa. La masa noastra s-a mai servit supa de legume, tochitura cu mamaliguta si ciorba de burta (toata gustoase si proaspete). Terasa se numeste Lavrion si este langa Muzeul Arheologic Callatis. Am revenit aici si intr-una din ultimele zile, la pranz, cand am cerut iar fabuloasa ciorbita de perisoare, satula de atata carne prajita.
Urmatoarea seara am zis sa mergem si-n alta parte. Mare greseala. Am ales un restaurant, cu terasa, conditii medii. Horror alegere. Am comandat 4 portii de crap cu mamaliguta dupa care am asteptat de ni s-au lungit urechile si ni s-au lipit burtile de spate (unora, eu am ramas la fel de umflata, desi moarta de foame :P). Cand ni le-au adus, ni s-au parut usor ca fiind de saptamana trecuta, pestele avea un iz cam de mucegai asa, numai portia mea parea mai proaspata. Chelnerita s-a jurat ca e de azi dimineata, ba ne-a adus si 2 bucati neprajite sa vedem ca e proaspat. Indoielile noastre au umplut-o de nervi, probabil, pentru ca nota de plata a fost una tare piperata, cica cele 4 portii de peste cantareau 1,5 kg, desi n-ai fi zis ca fiecare bucata are mai mult de 250-300 grame. Deci, daca ajungeti la Mangalia, ocoliti restaurantul Delta, situat in piata, vis-a-vis de primarie. Daca treceti cumva pe langa el, puteti arunca cu 2-3 pietre in geam. :))) Noi cu siguranta asa vom face de acum incolo.
Destul cu vorbaria, si asa cam atata am avut sa va spun pana acuma, va las cu niste poze pe care le-am facut pe aici.

            Sotului meu i s-a trezit copilul din suflet si-a pescuit crabi cu care s-a jucat un timp pe nisip, apoi i-a eliberat.



Poze de pe plaja
 




Dimineata nu era foarte multa lume pe plaja, ceea ce mi-a placut. Seara in schimb era furnicar. Burtica aceea acoperita cu negru si alb e fetita mea :D.


Pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.