duminică, 16 septembrie 2012

Cremă faţă: Clarins Multi Active Night


Sursa foto AICI


Aceasta crema de fata este varianta pentru noapte a celei pe care v-am aratat-o AICI.

Denumirea completa: Multi Active Night Youth Recovery comfort cream for normal to dry skin (exista si varianta pentru ten mixt sau gras)

Ambalaj: eternul borcan in care trebuie sa-ti vari degetele; eu am avut o mostra, intr-un ambalaj mult mai ok



Cantitate: varianta full size are 50 ml, mostra mea a avut 5 ml

Aspect: este o crema de culoare alba, nici prea fluida, nici prea grasa

Pret: vad ca varianta full size costa pe site-ul oficial 42 lire, eu am primit mostra gratuit (Slava Cerului ca n-am dat bani pe ea, era pacat de ei)

Detalii eticheta:



Nu m-am sfiit s-o folosesc, desi mai am pana la 30 ani; parerea mea despre acest aspect. ca si despre subiectul "testat alergologic si non comedogenic", o gasiti in review-ul cremei de zi.

Inauntrul cutiei, alaturi de recipientul cu crema, gasim si un prospect, cu mai multe detalii.




Ingrediente:




Nu are rost sa spun prea multe aici: cica este un produs anti-aging, dar are prea putine ingrediente pentru a se numi astfel; extractul de kiwi cu care se lauda ei nu face prea bine tenului si mai are si parfum pe la jumatatea listei.

In concluzie, face prea putine pentru cati bani costa. Eu am folosit-o in jur de 3 saptamani, seara de seara si n-am vazut prea multe lucruri bune, din contra, uneori ma strangea fata la putin timp de la aplicare. Ca sa nu mai spun ca tenul meu parea oarecum iritat, parca permanent abia imi facusem gomaj. 
Mai are sens sa spun ca n-o voi cumpara niciodata?

Pupici

*În analizarea acestui produs am folosit Cosmetic Ingredient Dictionary , Google.ro şi blogul Pasagerei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.