duminică, 6 octombrie 2013

Arsenal de vreme rea : body-urile

Asa cum vara nu pot trai fara lotiunea de corp ce promite o bronzare progresiva, spre exemplu, si cand vine frigul am unele produse si lucruri favorite.

Urasc sa stau cu burta goala; pe langa faptul ca sunt o persoana friguroasa, nu mi se pare sanatos pentru nimeni "moda" asta. Asa ca atunci cand temperatura scade scot la defilare body-urile. Eu am unele de bumbac  de la NBB, insa gasiti peste tot, in orice marime si forma (cu maneca scurta, tip maieu, cu decolteu, cu gat inalt, modelatoare, etc)
N-am gasit pe net nici unul NBB, insa va propun alte modele la fel de frumoase (eu le-am cumparat pe ale mele din Complexul comercial Sir - Militari cu preturi intre 30-50 lei)

Va propun mai jos cateva tinute

Untitled #3





Untitled #6





Untitled #5





Untitled #4

Eu am facut tinutele pe site-ul polyvore, insa cu siguranta gasiti modele asemanatoare prin toate magazinele, fizice sau online.

Va plac? Voi purtati body-uri?

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Si eu sunt dependenta de body-uri atunci cand se instaleaza frigul, am si probleme cu rinichii si cu atat mai mult, deci si pentru mine este o piesa vestimentare destul de mult cumparata... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate, te inteleg pt ca si eu am avut probleme cu rinichii multi ani, abia am scapat de ele...si n-as vrea sa revina...

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.