joi, 3 octombrie 2013

Manichiura: Deluxe Chocolate & Crack me! blue

A trecut (din nou) enorm de mult timp de cand am scris ultima data pe blog. Pe langa "scuza" de rigoare (adica Miruna), am mai avut si laptopul plecat de acasa, iar desktopul antic n-a facut fata.
Asadar, azi va arat o manichiura. Aceasta este facuta in urma cu mult timp (nici nu mai stiu exact cu cat), insa zilele trecute am purtat-o iar. Iar la final, mi-am luat la revedere de la mult iubita oja Avon care a implinit 7 ani :))) Din punctul asta de vedere, printre altele, iubesc lacurile de unghii Avon, deoarece nu se usuca si nu-si pierd stralucirea odata  cu trecerea vremii. Bine, in respectivul de fata eu am mai adaugat lac incolor si l-am cam stricat; de aceea, a si luat drumul cosului de gunoi.





Dupa 2-3 zile, plictisita fiind de nuanta maro, am aplicat peste ea o crapacioasa Essence.






 Nu m-a dat pe spate crack me! blue, imi place mult mai mult romaneasca Flormar. Ca sa va faceti o idee puteti admira poza de mai jos sau puteti, de asemenea, folosi casuta de search pentru a vedea si altele.


V-am pupat. Merg sa hranesc mamaruta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.