luni, 7 octombrie 2013

Oferta Bioderma

Pe 3 octombrie, cei de la Bioderma anuntau pe pagina lor de Facebook: "La achizitionarea unei solutii micelare Sensibio H2O 250 ml primesti inca una cadou. Oferta este disponibila in limita stocului in farmaciile din Romania."

Nu stiu ce se intampla in alte farmacii, insa eu am intrebat la Centrofarm (pentru ca vazusem oferta si in brosura lor), dar mi s-a spus sec "nu e nici o oferta". Apoi am citit comentariile mai multor persoane patite si ele; se pare ca se dau doar pe sub mana, operatiunea intrarii in posesie a sticlutelor necesitand pile si relatii. URAT! TARE URAT! Farmacia mai sus mentionata vad ca anunta in brosura lor oferta si la Bioderma Sebium s.a., insa nu bag mana in foc.
Eu le-am gasit la BebeTei (am inteles c-ar fi si in Farmacia Tei) cu 33,5 lei; cine le-a gasit totusi prin farmacii, a platit chiar si cu pana la 10 lei mai mult.

Abia astept sa le incerc; da, sunt ultima pampaloaica din lume care n-a incercat pana acuma Bioderma Sensibio H2O. Singurele ape micelare folosite pana acuma sunt cea Yves Rocher si cea de la Elmiplant - > HORROR; imi lua pielea foc de la ele. Stati asa ca mint cu nerusinare....am folosit Sensibio H2O o singura data, cand m-a facut Lucia frumoasa.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.