joi, 12 decembrie 2013

Bijuteriile



 
Cred ca oricarei femei ii plac bijuteriile. Atunci cand nu stii ce sa daruiesti unei persoane de sex feminin, cumpara-i bijuterii si nu vei da gres.
O bijuterie bine aleasa schimba orice tinuta dintr-una banala in una wow. Bijuteriile confera frumusete si au fost folosite de catre femei (si nu numai) inca din cele mai vechi timpuri. Bineinteles, ca nu trebuie sa purtam toate bijuteriile din colectie in acelasi timp si totodata sa le purtam adecvat situatiei. Perlele or fi ele frumoase, insa nu-si au locul la gatul cuiva care sta la coada in supermarket.

De cand ma stiu am adorat aceste podoabe de infrumusetare si le-am purtat cu mandrie tot timpul, incercand sa nu imi incarc tinuta prea mult adaugand in nestire inele, coliere, bratari si cercei.
Tin minte ca in copilarie admiram bijuteriile de argint ale surorii mele si muream de ciuda ca pe mine mama inca ma obliga sa port cerceii de aur (singurele bijuterii la acea vreme). Sora mea era deja adolescenta si isi permitea sa poarte frumoasele bijuterii argint, asta inseamnand de fapt doua inele superbe, pe care mai apoi, atunci cand ea s-a plictisit de ele si cand eu am mai crescut, le-am mostenit. Mama, ce mandra eram purtandu-le!

In timp, colectia mea de bijuterii s-a marit si s-a tot marit. Dintotdeauna am purtat numai argint, azi singurele bijuterii de aur pe care le port (zilnic) sunt verigheta si un inel primit de la sotul meu

Cum in ultimul timp nu imi mai permit sa colind magazinele, am adoptat varianta shopping-ului din fata calculatorului (cea mai comoda varianta). Bineinteles, ca putem gasi bijuterii online si astazi vreau sa va recomand site-ul Be special (click AICI). Cu numai o apasare pe soricel mouse puteti admira lucruri frumoase: bijuterii atat pentru femei, cat si pentru barbati - din diverse materiale, printre care aur, argint sau otel inoxidabil- , casete si cutii pentru bijuterii, cadouri pentru sarbatori, chiar si accesorii pentru laptop sau cosmetice Bella Pierre. Ce mi se pare super la acest site este faptul ca produsele lor va pot fi livrate GRATUIT pentru proba sau puteti merge voi la sediul lor. Suna bine, nu?
Mai jos aveti cateva minunatii care mi-au placut mie, dupa cateva ore de navigat pe respectivul site. 




Ce parere aveti? Va face ceva cu ochiul?

V-am pupat.



***am scris acest articol pentru Blog Awards***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.