luni, 9 decembrie 2013

Ce cadouri oferim de Craciun celor dragi?


Stiu ca toti cautam raspuns la intrebarea asta. Am dori ceva frumos, util, dar si accesibil ca pret pentru cei pe care ii iubim.  De aceea, m-am gandit sa va ofer cateva idei care, sper eu, va vor ajuta.

1) Cosmetice: 
  • Yves Rocher : puteti alege produsele in editie limitata cu miros de cacao si portocala sau cacao si zmeura, insa si produsele lor obisnuite sunt super de daruit (recomand in special gelurile de dus crema, pentru mai multe detalii folositi casuta de search)
  • Avon : ne ofera diverse seturi atat pentru femei, cat si pentru barbati; bijuteriile lor iar sunt superbe si nu se innegresc in timp, eu am multe de la ei pe care le port cu drag de multi ani.
  • Elf : aici gasim o reducere de 50% la Holiday gifts pana pe 11 decembrie, dar puteti gasi si altele.
  • Aoro : ne intampina si ei cu diverse reduceri si seturi tocmai bune de daruit; in plus, la ei pe site gasiti si un ghid pentru cadouri AICI
Bineinteles ca puteti gasi si prin supermarket-uri diverse seturi de cosmetice de la toate firmele (Nivea, L'oreal, Elmiplant, Gerocossen, etc.), dar si prin alte magazine online.

2) O alta idee draguta mi se pare aceea a unui voucher la un salon de infrumusetare care poate fi folosit atat de femei, cat si de barbati. Ce poate fi mai placut decat sa primesti cadou un voucher pentru un masaj de relaxare, spre exemplu. Sau un tratament cosmetic. Sau o manichiura. 

3) De asemenea, puteti darui accesorii de sezon: seturi formate din caciuli, fulare, manusi; pijamale calduroase; etc.

4) Obiectele inscriptionate in stilul sarbatorilor de iarna mi se par iar un cadou potrivit: cani care pot gazdui un vin fiert sau ceaiul preferat, decoratiuni pentru brad sau pentru casa si cate si mai cate.

5) Bautorilor de ceai sau cafea le puteti darui licorile preferate cu arome in tandem: scortisoara, portocale, ciocolata, etc.

6) Cadourile personalizate sunt binevenite si ele: calendare, fotografii, felicitari, tricouri, agende, etc. Eu anul asta voi apela la domo.ro pentru un set de felicitari si cate un album cu fotografii pentru cei apropiati.

7) Cartile constituie un cadou frumos impatimitilor; personal, va recomand 2 site-uri libris.ro si elefant.ro

8) Celor care au si copii in vietile lor (aici ma numar si eu) nici nu mai are rost sa le recomand altceva in afara JUCARIILOR pe care le gasiti peste tot.

Va sfatuiesc sa cumparati din timp cadourile pentru a evita aglomeratia si disperarea din preajma Craciunului. Ideal (cel putin pentru mine) ar fi sa gasiti tot ce doriti sa daruiti online; mi se pare extrem de comod sa cumperi din fata calculatorului, cu o cana de ceai in mana (sau vin fiert, dupa caz :))) ).

Cam astea sunt ideile pe care vi le ofer eu. Sper ca v-am fost de ajutor intr-un fel sau altul.

Aaaaa, era sa uit: nu uitati de concursul de pe blog (la care nu prea va ingramaditi :( ), premiul poate constitui un cadou excelent pe care vi-l puteti face singure.

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Multumim pentru idei si pentru timpul acordat prezentarii lor. Sunt foarte utile. Un site pe care l-as recomanda pentru alte idei de cadouri ar fi: www.nonstop-magazin.ro

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.