joi, 16 ianuarie 2014

Favoritele anului 2013 - prima parte

Din categoria "mai bine mai tarziu decat niciodata" m-am decis sa va prezint produsele preferate din anul care tocmai s-a incheiat. Initial am zis ca n-are rost sa vorbesc despre asta avand in vedere c-am folosit foarte putine produse pentru ca in general n-am avut timp de alegeri in acest domeniu; bine, nici n-am folosit ce mi-a picat in mana, insa am mers foarte mult pe produse pe care le stiam, n-am experimentat extrem de mult.
Nici anul trecut n-am avut o astfel de postare, sfarsitul lui 2012 m-a prins in postura de mamica, insa cu un an in urma, in 2011, am avut una in genul asta. Va invit sa o cititi AICI. 


Produse pentru par

Sampon + balsam intarirea si cresterea parului cu lapte de capra Beauty Farm


Le-am mentionat impreuna pentru ca doar asa functioneaza bine (pentru mine); ofera stralucire, nu-mi incarca parul, nu-l usuca si nu-l transforma in maturica (cititi AICI, in cadrul postarii despre samponul si balsamul John Frieda, la ce ma refer); le-am folosit si separat sau impreuna cu alte produse, insa rezultatul a fost total opus.

Sampon intarirea si protectia parului cu extract de masline Family Classic Natural + Spray anti rupere pentru par mediu si lung Avon Advance Techniques 




Aceeasi explicatie: pentru mine aceste produse au efect doar daca le folosesc pe ambele.

N-am putut alege doar un produs destinat spalarii parului deoarece imi plac ambele formule.

Produse pentru ingrijirea fetei

Crema

Aici ar fi fost frumos sa am o crema de zi si una de noapte, insa n-am folosit decat o singura crema de noapte, de la Avon, care nu m-a dat pe spate si am continuat sa folosesc in locul ei pe cea de azi.

Crema antirid-riduri superficiale Melcfort Gerocossen


Hidrateaza foarte bine tenul meu uscat, este o baza buna pentru fondul de ten, despre riduri n-am ce sa va spun, o singura cutie este insuficienta pentru asta. Gasiti postare despre ea AICI.

Demachiant

La capitolul asta am incercat destul de multe produse, insa am descoperit spre sfarsitul anului produsul minune.

Lotiunea micelara Bioderma Sensibio H2O


Nu stiu daca mai are rost sa spun ceva despre ea, este perfecta; o folosesc atat pentru demachiarea ochilor, cat si pentru fata.

La categoria masti pentru fata nu am nici un produs, singurele folosite au fost cele facute in casa, avand la baza argila cosmetica pe care am amestecat-o cu fructe, lapte, apa, etc.

Nici crema de ochi n-am folosit si asta pentru ca eu cred ca atata timp cat ai o crema buna pentru fata, ea merge folosita si in jurul ochilor.

Produse pentru corp

Gel de dus cu ulei de argan


Este marca unui magazin spaniol, Deliplus.
Foarte, extrem, mega cremos; are consistenta unei lotiuni de corp; curata si hidrateaza, lasand in urma un parfum discret; pacat ca l-am terminat si nu-l mai pot cumpara.

Lotiune corp cu ulei de argan


Din aceeasi gama cu gelul de dus mai sus mentionat; acelasi parfum si aceeasi hidratare.

Exfoliant

Unul home-made, zat de cafea cu ulei de masline. Lasa pielea incredibil de catifelata, exfoliaza celulele moarte si reduce (putin, ce-i drept) celulita.

Gel intim - Intime Kruidvat


Initial am avut varianta din stanga, cea spuma. Apoi am cumparat lotiunea, dar am pastrat recipientul primului; astfel am economisit foarte mult din produs.
Din pacate, nici acesta nu se gaseste la noi si o sa plang rau cand se va termina. :(

Deodorant Garnier Mineral


Foarte bun, il recomand. N-am testat rezistenta cu care se lauda, 48 h , pentru ca n-am stat atata timp fara sa ma spal, insa 8-10 ore rezista sigur (cel putin la mine).
Cam astea au fost produsele despre care am vrut sa va vorbesc azi. In partea a2a a acestei postari va voi vorbi despre produsele de make-up si de cele pentru unghii.

V-am pupat.

later edit: gasiti AICI partea a doua a postarii 

4 comentarii:

  1. am iubit lotiunea micelara de la Bioderma:)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si acum n-o mai iubesti? Sau ai gasit ceva mai bun? Te pup si eu.

      Ștergere
  2. Iubita mea Bioderma! Acum am tradat-o putin pentru micelara de la Garnier! :)
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am citit recent despre cea de la Garnier. Am de gand sa mi-o cumpar, pana cand gasesc din nou oferta 1+1 la Bioderma. Te pup si eu!

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.