luni, 27 ianuarie 2014

Melodia saptamanii

In ultima vreme ascult mai multa muzica de cat o faceam pana acuma (nu neaparat si acelasi gen muzical), cam la fel de multa ca in vremea liceului cand oricarui eveniment, traire, sentiment ii era atribuita o melodie .
Ce s-a schimbat? Pai, fetitei mele ii place muzica. :D Si nu orice fel de muzica, ci cea de oameni mari. :D A trecut de "saniuta fuge,fuge", "un motan cat un pisoi", etc. Asa ca, pret de cateva momente, ma opresc din agitatia vietii, iau ghemotocul in brate (de fapt, vine singura) si dau drumul la Youtube; are deja un playlist al ei cu melodiile preferate. Astfel am descoperit ca avem gusturi comune si ascultam impreuna cu mare placere, uneori cantam si chiar dansam :D
Stiu ca trebuia sa postez partea a doua a favoritelor anului 2013, insa am traversat o perioada cam nefericita, Miruna a fost bolnavioara, in prima faza nu stiam de la ce face febra atat de mare, care nu cedeaza la nici un medicament, apoi am aflat ca era vorba de roseola infantum - un fel de varicela, rubeola, d-astea.
Pana termin eu de fotografiat toate produsele pe care vreau sa vi le arat, va las cu o melodie frumoasa, nou intrata in lista favoritelor muzicale.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.