miercuri, 5 februarie 2014

Favoritele anului 2013- partea a doua

Am revenit cu partea a doua a produselor preferate in anul ce tocmai s-a terminat si vreau sa va vorbesc despre make-up azi. Prima parte a acestei postari o gasiti AICI.

Fond de ten Park Avenue - Mineral Mat&Cover, nuanta 03 Natural


Daca in 2011 si 2012 am iubit Colour Adapt, in 2013 am descoperit un fond de ten incredibil care din pacate nu doar ca nu se gaseste la noi, ci nici online, asa cum am crezut.
L-am folosit prima data in timpul sarcinii si mi-a placut, dar nu m-a dat pe spate (l-ati mai vazut AICI). Asta pentru ca nu aveam atatea de ascuns la vremea aia, decat niste pistrui cu care deja ma obisnuisem. Abia dupa ce-am nascut, am inceput sa-l venerez. In prezent, mai am in el de maxim 2 utilizari si ma intreb cu groaza de unde sa-l cumpar iar. Pentru ca Park Avenue este marca proprie a unui magazin belgian (Di), iar din nefericire drumurile nu ma mai duc pe acolo in urmatorii ani.

Pudra Avon - Ideal Flawless, nuanta Fair



Nu e vreo pudra excelenta, insa in comparatie cu ce-am mai folosit in anul precedent, adica Elf si Covergirl, e super. Cel putin nu-mi incarca fata, nu are aspect de faina proaspat cernuta, nu se strange prin ridulete si-mi matifiaza fata.

Anticearcan Garnier Cafeine Roller, nuanta 02 




La fel, nu sunt fana lui nr 1, dar in comparatie cu Essence si Yves Rocher e ok. Imi ascunde cat de cat urmele noptilor de veghe si nu se strange.

Fard de pleoape - Trusa Yves Rocher si L'oreal Color Minerals, nuanta 03




Sunt cele dupa care am intins mana cel mai des anul trecut.

Tus ochi - Essence


La categoria asta Essence a fost cel mai tare din parcare cand parcare era goala  :))) fiind singurul tus de ochi folosit. Gasiti parerea mea despre el AICI .
L-am folosit pe cel waterproof, dar cu aplicatorul celuilalt, care este sub forma unei pensulici.
Apropo, tusul asta si-a dat duhul si trebuie inlocuit. Ce-mi recomandati? As vrea sa aiba tot asa, aplicator pensulica si sa nu-mi rupa buzunarul. 

Creion ochi - Yves Rocher Wild Touch Pencil nuanta Green Peacock


Desi este verde, aplicat nu se vede atat de pronuntat, ai zice ca e un negru nu foarte intens.


- sus este cu blitz, jos fara; pentru a mari fotografia, click pe ea

Fard de obraz- Precious powder pearls Gosh


Minunatele perlute Gosh. Nu incarca machiajul, se vad foarte discret, dau o imbujorare naturala obrazului; imi plac la nebunie.

Iluminator - Dancefloor Diva Avon, nuanta Bedazzled




Si perlutele astea mi-au placut (si imi plac in continuare) mult. Ilumineaza discret, nu arati ca un pom de craciun folosindu-le.

Creion buze -  Glimmerstick Avon, nuanta Mystery Mauve


Folosesc acest creion de buze de muuuulti ani. Nu usuca buzele, are o culoare minunata.  L-am inclus si in 2011 in favoritele anului, iar recent mi-am cumparat si alta nuanta.

Pentru sprancene - quad Casuelle

Este vorba despre nuanta din dreapta jos, se observa dupa cat e de consumata. Am primit acest quad impreuna cu mai multe cosmetice, intr-un case tare dragut.

Poza este de-o calitate foarte proasta, insa e facuta prin 2011, cu telefonul; acuma nu mai am decat valiza goala si am vrut sa va arat cum arata ea plina. Dupa cum vedeti contine 4 quad-uri pe care le puteai pune (pe rand) intr-o carcasa goala, in caz ca doreai sa iei vreunul in geanta.



Din pacate, Casuelle nu se gaseste si in Romania, ca tare as fi vrut sa mai cumpar cutia asta. Mi-au placut mult de tot nuanta aceasta pentru sprancene, un ruj roz si un creion negru de ochi (ultimele 2 si-au dat duhul demult).

Bronzer


Este de fapt o pudra de fata, Dove scrie pe ea (dar cu siguranta nu apartine celebrului brand); a fost cumparata de la un magazinas de cartier, in urma cu muuuuuulti ani (nici nu vreau sa calculez cati :))) ), insa nu mi-a cazut fata pana acuma. Fiind o nuanta mult prea inchisa pentru mine, o folosesc pentru a-mi contura fata.



Si iata ca, dupa lupte seculare ce au durat aproximatix 2 luni, am ajuns la finalul postarii cu favoritele anului 2013 in materie de machiaj. Am reusit sa mai salvez cateva poze de pe stick-ul buclucas de care va povesteam in postarea trecuta, iar astazi am fotografiat si celelalte produse. Dar am avut ajutor, sa stiti; altfel nu reuseam de una singura :)))



 De cand pandeste ea dulapul cu minuni al lui mami :))) Totusi n-a avut succes nici de data asta :)))

Sper ca v-a placut postarea mea si poate ati gasit produse interesante pe care doriti sa le incercati si voi.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.