luni, 14 iulie 2014

Dove - Invisible dry deodorant (si despre antiperspirante, in general)



Dove...cine n-a auzit de cosmeticele Dove pana acuma? Dar stiti ca Dove este si numele unor ciocolatele? :))) Prima data le-am vazut in America, acum vreo 7 ani, iar recent le-am vazut in Carrefour-urile asiatice. :)))  Nu cred ca au legatura unele cu altele, dar e haios. :)))
In fine, sa revenim la oile sau, mai bine zis, la deodorantele noastre. :))))
Imi amintesc de vremea cand au aparut sapunurile Dove la noi. Mare smecherie daca foloseai asa ceva, erai altfel vazut in societate. :))) Sapunul cu o patrime crema hidratanta. Nu multi intelegeau fraza asta, insa se linisteau citind ultimele 2 cuvinte. Cum ar veni, e doi intr-unu', si sapun si crema. Vorba lu' Badea (ca tot l-am ascultat zilele astea comentand niste hiturile muzicale romanesti  :)))) ; trebuie neaparat sa-l cautati pe youtube) "cat de tare e asta?" Apoi, incet-incet au aparut si alte produse. Ceea ce atrage la acest brand este, in primul rand, mirosul. Asa cum se intampla si la Nivea, de altfel.


Cat despre antiperspirante.....offff, cate sunt de zis si ce subiect controversat! Ma refer la ingredientele lor, printre care si aluminiumul. Ca blocheaza porii, iar toxinele eliberate prin transpiratie se duc nu stiu pe unde, ca are potential cancerigen etc. si etc. Exista un sambure de adevar si in teoriile astea, insa nu putem merge pe strada balta la subrat si ofilind florile in urma noastra. Eu am incercat de-a lungul timpului si alternativele antiperspirantelor cu chestii naspa in ele. Adica, cele fara aluminium sau naturala piatra de alaun. In cazul tuturor eram fleasca la subrat, insa nu miroseam. Cel putin in primele ore. Iarna persistau mai mult, vara mai putin. Acuma le folosesc ocazional, atunci cand n-am drumuri lungi de facut. Va spuneam in postarea despre produsele consumate luna trecuta AICI faptul ca evit sa cumpar antiperspirante spray pentru ca dupa un timp de folosire imi apar tot felul de ganglioni. Cred ca aluminiumul ala afurisit e de vina, desi el se gaseste si in antiperspirantele stick sau cele cu bila. Asa ca nu stiu care-i treaba exact.


Pe domnul Dove in cauza l-am primit cadou de la mama si-am decis sa-l folosesc, mai ales dupa ce l-am mirosit, imi place de mor mirosul. In trecut am mai folosit si alte deodorante, atat Dove, cat si de la alte firme. Pe acesta l-am folosit aproximativ 3 luni, insa nu in fiecare zi, l-am alternat cu unul cu bila. Fix cand l-am terminat am patit necazul cu ganglionul si-a trebuit sa stau sconcs 3 zile, noroc ca n-am avut drumuri de facut. :))))

Detalii despre el aflate de pe flacon: cica efectul sau dureaza 48 ore (cine o sta atata timp fara sa se spele?), n-are alcool (da' las' ca are aluminium), nu lasa urme pe haine.

Parerea mea:

Iarna e ok, persista multe ore, insa vara cam da rateuri. Iar eu nu sunt o persoana care transpira mult.
Mirosul  sau imi place enorm de mult, uneori il simt si pe parcursul zilei; asta in cazul in care nu e prea cald afara, atunci dupa 3-4 ore simt alt miros, mai neplacut :)))
Pretul e unul accesibil, nu mai tin minte exact, insa pana in 20 lei. Il gasiti in orice supermarket sau farmacie.
Intr-adevar nu lasa urme pe haine sau pe piele, ceea ce constitutie o mare bila alba.
Eu n-am de cand sa-l mai cumpar, bine ca nici p-asta n-am dat eu banii.  :))) Doua dintre motive vi le-am spus mai sus, faptul ca eu nu ma inteleg cu deodorantele si faptul ca vara nu ma ajuta foarte mult.
In prezent folosesc un antiperspirant cu bila de la Rexona, insa in paralel folosesc si o piatra de alaun. Sotul meu o foloseste zilnic si n-are probleme, se da dimineata si-i rezista pana seara cand vine acasa. Norocos, ce sa spun.

Voi ce metode si ce produse folositi pentru a combate transpiratia si mirosul neplacut al acesteia?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.