vineri, 25 iulie 2014

Postare rescrisa



Mda....ziua buna se cunoaste de dimineata; la fel si aia proasta. Asa cum a fost a mea aia de ieri.

Marti am primit un e-mail de la elefant in care imi ofereau doua coduri de reducere, unul pentru mine si unul pentru a-l face cadou. Ceea ce am si facut (sau, ma rog, am avfut intentia, ca nu l-a vrut nimeni :( ). N-am inteles din prima faptul ca toti care vor accesa site-ul lor vor putea beneficia de aceasta reducere, ca altfel stateam in banca mea si nu mai postam nimic; ce rost sa va inscrieti la micul meu concurs cand gasiti reducerea gata pe site? Chestia asta m-a scos din pepeni rau de tot.

Mi-am zis ca n-are importanta, se mai intampla si treburi urate, insa noi trebuie sa mergem mai departe.

Credeti ca ziua mea proasta s-a terminat aici? Nuuuuuuuu. Alte si alte intamplari mi s-au intamplat (ca sa ma exprim "academic"). Intamplari care mi-au confirmat inca o data faptul ca in viata nu toate deciziile sunt luate corect. Dac-as putea sa dau vreo 2 ani inapoi....din pacate, nu se poa'. Si ma consolez cu faptul ca fetitei mele ii este bine acum, poate mai bine decat i-ar fi fost daca alegerea mea ar fi fost alta. Pentru ca atunci cand ai copii, te gandesti prima data la ei si faci in asa fel incat sa le fie lor bine. Tu te adaptezi din mers. Si strangi din dinti, ca ei sa nu observe ca tie nu ti-e asa de bine.

Cand s-a trezit minunea mea mica si i-am vazut ochisorii sinceri si curati mi-am zis: "Viata e frumoasa!" Ne-am imbracat frumos si ne-am indreptat spre parc. "Sa vezi, mami, ce frumos ne vom distra acuma. O sa uit tot ce s-a intamplat urat. Vom face poze, vom alerga ratustele, fluturii...abia astept!" Normal ca nu s-a intamplat nimic din toate asta. Cand am ajuns in parc, aparatul foto ramasese fara baterii, Miruna se scarpina de zor pe ceafa (singurul loc unde nu i-am dat cu lotiune SPF), s-a inrosit cumplit de la soare, ce sa alerge pe iarba cand era plin de kkt de caine?, ratustele nu erau si ea le cauta disperata pentru ca-i spusesem de acasa ca le vom alerga, a mai venit si un copil care o tot urmarea, iar gaza mea nu avea chef de el, ea vroia ratuste....Ce distractie!

Ce-am mai invatat ieri? Sa nu mai aman lucrurile. Eu sunt genul asta de persoana. Uneori imi vine sa-mi trag palme singura. "Las' ca fac maine/mai incolo/luni/alta data/" Nu invat niciodata ca trebuie sa profiti de oportunitatile care ti se ofera pentru ca e posibil, si se intampla in cele mai multe dintre cazuri, sa pierzi.

Si-am mai realizat ca banii nu se castiga asa de usor; cel putin treaba asta nu se aplica in cazul meu. Nu, nene, eu tre' sa muncesc serios pentru fiecare banut care-mi intra in portofel. Si nu ma invat minte niciodata si sper mereu ca lucrurile vor sta altfel si pentru mine. Greseala! Mare greseala!

Macar mi-a crescut painea (lucru rar cand vine vorba de mine) si mi-au iesit briosele cheesecake. V-as fi aratat si poze, insa...v-am mai spus ca nu am baterii la aparatul foto? Trebuie neaparat sa cumpar incarcator pentru acumulatorii aia care stau in sertar, insa ce credeti? Mereu aman! "Lasa ca iau alta data, acuma banii astia mai bine ii dau pe altceva" Si altadata nu mai vine. 

Din acelasi motiv n-am mai postat nimic pe blog. Aaaaaa, ca nu v-am zis. Pozele pentru blog le faceam cu un alt aparat, nu cel in cauza cu bateriile terminate. Nuuuuu, aveam un Olympus din secolul trecut 2008 care inca functiona (bine, dupa ce i-am reparat obiectivul in care bagasem eu neste nisip de la mare :D ). Pana cand n-a mai functionat. Si am apelat la aparatul foto al sotului, tot un Olympus. Dar m-a lasat si asta. Deci.....sunt in pom si pomu-n aer. :)))

Postarea asta a fost scrisa de fapt ieri, cand i-am dat si "publicati", insa n-am verificat daca lucrul asta s-a intamplat. Normal ca nu s-a publicat, iar acuma a trebuit s-o refac. 

Voi aveti zile din astea? Cum le faceti fata?
Sper ca ziua de azi sa fie mai buna, desi e zi de curatenie. Maine mergem la cumparaturi, ne plimbam, iesim la aer.
 
Va doresc un week-end cat mai placut si relaxant sau plin de petreceri si distractie.

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. Zilele proaste sunt cam multe iar de facut fata...Sa spunem ca am invatat sa cad ca sa ma pot ridica mai puternica.Plang,imi pun un film haios,ascult muzica,dansez,lucrez pe bicicleta, merg pe jos vreo ora, o ora si jumatate,stau cu animalutele mele,fac accesorii,poze,...
    Orice numai sa ies din stare.Sau daca ma sijmt coplesita atunci ma opresc nitel si plang snatos ca sa ma descarc.

    Apropos de amanat,vai de cate ori am zis ca o sa iau nu stiu ce si apoi a intervenit nu stiu ce si am zis ca e mai important si am amanat.Asta este viata de om de rand, ne limitam.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu tre' sa ies din stare in mers. Filmele, muzica si in general me time au devenit un lux pentru mine acuma, cand spun "eu" spun implicit si "Miruna". Atunci cand doarme ea imi mai permit sa scriu pe blog sau sa interactionez cu lumea; asta daca am totul terminat prin casa. Ieri spre exemplu s-a trezit la 7 dimineata, n-a vrut sa doarma deloc la pranz, iar seara a adormit pe la 10. Cand am pus si eu in sfarsit capul pe perna nu-mi mai auzeam nici gandurile. Dar cu toate astea pretuiesc momentele pe care le traiesc pentru ca stiu ca-s unice si voi tanji dupa ele mai tarziu. Te pup si eu.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.