luni, 11 august 2014

Saptamana in imagini (2)

Buna, fetelor!

Ce mai faceti?
Eu sunt asa si asa, trec de la o stare la alta, acuma sunt agitata, apoi ma linistesc. Fetita mea ma tine in priza si n-am nici o sansa sa ma plictisesc :))) Acuma spre exemplu, trage de ecranul laptopului :))) Macar ma mai face sa uit de suparari si asa am si eu pofta de viata. :D E o adevarata terapie privind-o cat e de nevinovata, pura si senina.
A mai trecut o saptamana si azi vin cu pozele celor 7 zile care abia s-au incheiat. A fost o saptamana ca toate celelalte din viata mea, agitatia e cuvantul de ordine :))) O sa vedeti o gramada de mancare pentru ca eu gatesc zilnic, mai fac si un dulce ceva, o briosa, un chec....nu sunt mare bucatareasa, dar nu murim de foame.  N-am pus totusi poze cu ciorbita de pui :)))

Chec cu pudra de roscove; poza e de saptamana trecuta, am uitat s-o postez, insa pentru c-am facut doar unul, saptamana asta am mai executat o bucata, sa ne saturam (pe care nu l-am si pozat, asa de repede s-a mancat :))) ). - gasiti reteta AICI

Pozele pentru postarea despre demachianul bifazic marca Auchan mi-au scos peri albi :))) dar am dus-o la capat pana la urma. Gasiti postarea AICI

Omleta cu spanac; fii-mea a mostenit "iubirea" mea pentru acesta verziciune asa ca incerc s-o ascund prin diverse. Varianta asta ne place amandurora, am dat gata omleta din imagine impreuna intr-o dimineata. :D

Intr-o seara am facut banana prajita (am scris prima data "babana" :))) intr-un fel asa e, am avut o uriasa de banana :))) ); n-am si poza finala pentru ca am uitat :))) n-au fost asa delicioase pentru ca n-am avut inghetata. Saptamana viitoare o sa remediez situatia :)))

Poza in geam :D

Pepenele asta a fost o dezamagire totala :( N-a fost deloc dulce. Eu sunt o devoratoare de pepene rosu, cumparam cam 2 pe saptamana si mare parte din ei bag eu la burtica. :D

Ice tea: iasomie cu ceai verde si putin suc de lamaie; yaaammiii

Toata saptamana am urmarit review-uri pe Youtube pentru diverse aparate foto, insa vorba aia "m-am dus vaca si m-am intors bou" :)))

Asa ma rasfata sotul meu pe mine uneori (adica mai mereu :D)

Da' nici eu nu ma las mai prejos :D cornuri pufoase cu ciuperci, gem de ananas, branza si pudra de roscove cu unt; astea-s doar o parte, am copt 3 ture; pai, ori suntem gospodine, ori nu mai suntem :)))

 Mirunei ii place foarte mult sa se joace cu ojele mele atunci cand imi fac eu rutina dimineata; cand am deschis sambata gentuta, am gasit dezastrul de fata :( ce sa spun, m-am ales cu o oja in minus, superba sclipicioasa Les coulers de Salome (pe care-ati vazut-o AICI); imi pare rau totusi de gentuta, nu stiu daca o mai pot curata cu acetona :(

Ceai de citrice savurat pe cand citeam blogurile preferate, in timpul somnului de pranz al fetitei mele. :D Cand pisicuta doarme, soarecele se da pe net :)))

 Am rugat brutarul sa-mi felieze bagheta si cand am ajuns acasa ce-am gasit in punguta? O inimioara. :D Imediat m-am gandit la Ela, numai ea gaseste inimi peste tot. Apropo, va recomand din suflet blogul ei, e o persoana deosebita; o gasiti AICI.

Sambata am triat hainute; ce repede creste copilul asta!; unele dintre ele le dam altor copilasi care nu sunt asa de norocosi, iar altele le pastram pentru next baby :D Rochita albastra a fost tare purtata pana acum ceva timp, desi e pentru 6 luni :))) (gaza are aproape 2 ani)

Tot sambata am scos arsenalul de la naftalina si am iesit la.....Carrefour :))) Am folosit un quad Avon care are niste culori superbe. Dar stai! Cine-o fi acolo in oglinda? :)))
Bineinteles ca machiajul realizat n-a iesit in poze #$%^^&$#@^ (aici era o injuratura :))) )

 Saptamana s-a incheiat in mare stil: briose cu pudra de roscove si miez de ciocolata (stanga) si de vanilie (dreapta). :D


10 comentarii:

  1. Ce bine arata checul:)
    Eu urăsc spanacul și urzicile, când eram mica o disperam pe maică mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru'mana! O sa pun reteta zilele astea, e super simplu de facut si foarte delicios! Eu am inceput sa mananc spanac in sarcina, il puneam in smoothie-uri sau in salate, asa crud. Banala mancarica de spanac nu-mi place neam. Cu urzicile nu m-am imprietenit nici acuma, deloc.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :) Cred c-am pus 2 kg pe mine saptamana asta :))) Mereu spun ca nu cumpar dulciuri ca daca le am in casa, fac prapad, in schimb le prepar eu :)))

      Ștergere
  3. Vai...citindu-ţi postarea, mi s-a făcut foame! :D
    Se vede cât de hiperactivă e micuţa ta...lasă că aşa e bine! Ai avut o săptămână plină.
    Vă pup pe amândouă! :*
    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti trimit virtual o briosica :D
      Daaaa, are o energieeeeeeeeee.....o fi bine pentru ea, ca pe noi ne-a terminat :))) glumesc
      Si noi te pupam si te mai asteptam pe la noi! :*

      Ștergere
  4. Eu briosele cu roscove as vrea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce imi plac postarile de genul acesta, ce de dulciur gatesti...yammy ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Decat sa-i dau fetitei din comert, prefer sa-i prepar eu cate-o briosica, un checulet :D Bine, acuma mancam si noi pe langa ea :)))

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.