vineri, 22 august 2014

Saptamana in imagini (3)

Salut, fetelor!

Va spuneam luni ca am apucat sa pregatesc postarea aceasta (pozele si descrierea lor), asa ca azi o s-o public; acuma adaug doar introducerea.
Zilele astea n-am facut nici o poza, deci lunea viitoare nu veti gasi nimic pe blog. :( De fapt nici nu stiu cand o sa revin cu postarile, sper sa ma intelegeti.
Saptamana ale carei imagini le vedeti vedea a fost una groaznica, starea bunicii s-a agravat cu fiecare minut care a trecut pana duminica, atunci cand s-a linistit, dupa un chin teribil.


Guacamole si tortilla cu aroma de porumb copt, cumparata in viteza, aveam intentia sa iau una fara arome, insa asta a fost criminala, bine ca am cumparat o punguta micuta pentru ca altfel n-as fi avut liniste pana n-as fi gatat-o; varianta mea de guacamole o gasiti AICI

Eu pastrez tot felul de recipiente ale produselor folosite, le spal si le refolosesc atunci cand plec pe undeva; nu le opresc totusi pe cele foarte mari

Banana prajita cu inghetata si caramel; am pozat o singura bucatica, insa eu halit vreo 4 din alea; uppppssss; dar au fost buuuuuunnnnneee raaaauuuu :D

Comoara mea :)

Bubbles :D A invatat si ea un cuvant nou, desi pronunta doar "baba" :))) tipa prin casa dupa aia "babaaaaa" si nu stia ta-su cine-i baba :)))

 Gustare dupa somnul de la pranz: capsunici servite din lingura preferata :)))

Nu e pentru cine se pregateste, e pentru cine se nimereste :))) Sambata am fost intr-un mall sa-i cautam pijamale divei, insa n-am gasit; eu am plecat in schimb cu un base coat :D Cel de la Orkide (gasiti postare despre el AICI) s-a cam terminat. Acesta nu e vreo firma cunoscuta, dar sper sa-si faca treaba, la prima vedere e ok.



Sambata s-au implinit neste ani de la casatoria religioasa, n-am avut starea pentru petrecere, insa am facut o praji. Am luat reteta de la Ramona (click pe numele ei pentru a ajunge la reteta). Desi am gresit eu putin, am pus cam multa frisca si mi-a iesit multa crema, a fost foarte buna. :D Capsunicile au fost adaugate ulterior, am uitat sa le pun de la inceput :))) .

Voi ce-ati mai facut in ultimul timp?

V-am pupat!

8 comentarii:

  1. Ce scumpa este fetița ta. Mă bucur că ai încercat să faci tortul, ți-a ieșit bine. Eu am încercat să pun și numai căpșune în loc de portocale și iese cu un aspect super yummy ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ramona! Ratutita cum eram am facut o gramada de frisca (am avut din aia la plic, praf) si partea si mai proasta e ca mi-am dat seama dupa ce-am terminat prajitura, ca altfel n-o puneam pe toata. A iesit putinel cam gretoasa, insa data viitoare deschid ochii mai bine. Ca sa nu-ti mai spun ca gelatina pe care o avem prin dulap (la fel ca cea pe care ai folosit-o tu) era trasa sau ceva de genul, ca nu s-a inchegat crema neam. Cand eram gata-gata s-o arunc si-a amintit al meu ca avem neste plicuri cu agar-agar primite, asa ca am dres treaba. Te pup.

      Ștergere
  2. Awww, ce buburuza dulce ai!
    Ce bine arata tortul <3

    RăspundețiȘtergere
  3. interesanta ideea acestei postari...hmmm poate fur si eu ideeaa:D

    http://totallycoolarts.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Chiar te rog, o sa-ti citesc blogul, mie imi place sa vad astfel de postari.

      Ștergere
  4. Ce bunatati ai pozat saptamana aceasta..yum yum. Vreau si eu banana coapta. Fetita ta e tare draguta!

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o gurmanda, tre' sa recunosc :D. Banana prajita se face ffff usor, da-mi de stire daca vrei reteta mea (eu am luat-o de pe net), insa musai tre' mancata cu inghe si sirop de caramel. Mama, ca-mi ploua in gura si-n ultima vreme am zis s-o mai raresc cu dulciurile, macar in timpul saptamanii, ca m-am pufosit. :D Saru'mana si pentru compliment! Pupici.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.