luni, 4 august 2014

Saptamana in imagini

Buna, fetelor!

V-ati distrat in week-end? Eu daaaaaa. Am fost prin mall, atat sambata, cat si duminica, iar Miruna a fost asa sociabila, n-a plans cum facea pana acuma; e adevarat ca am fost mai de dimineata, cand nu era mare aglomeratie, ceea ce cred c-o agita pe ea, de fapt. N-am cumparat nimic, doar am testat piata, am verificat preturi. La H&M am stat cel mai mult, la raionul pentru copii, evident :))) Ii caut Mirunei o palariuta si am tot probat pe acolo, dar nici una nu m-a multumit, toate aratau precum abajurul veiozei :))) Apoi am admirat pijamalutele, neaparat o sa-i cumpar, insa cand ii raman mici cele pe care le are acuma, nu-mi place sa adun haine peste haine pe care nu ajunge sa le poarte.

Va promisesem vineri, in cadrul postarii cu produsele consumate in luna iulie (o gasiti AICI), ca urmatoarea zi va voi arata parerea mea despre un demachiant bifazic. Numai ca eu, ametita cum sunt de felul meu, credeam ca e joi :))) Mi-as fi respectat promisiunea totusi, insa in week-end e si mai mare agitatia, dormim si noi pana se trezeste Miruna (adica pana pe la 8-8,30), in timpul saptamanii ne trezim la 6, tati pleaca la servici, iar eu imi vad linistita de treburi pana face mandra ochisori. Apoi eu ma apuc de curatenie, mancare, iar Miru si tati petrec timp impreuna. Si chiar n-am timp sa scriu. Insa cu putin noroc, saptamana asta apare pe blog postarea promisa :))) Daca ma ajuta si relicva de aparat foto, Doamne ajuta!

Azi vreau sa incep o noua rubrica, voi posta in fiecare luni poze din saptamana precedenta. V-ati dat seama din titlu despre ce e vorba. Astept sa-mi lasati parerea voastra in comentarii, daca doriti sa existe si alte "episoade", conteaza mult pentru mine.

De asemenea, vreau sa scuzati calitatea nu tocmai buna a fotografiilor, insa asa cum v-am spus, am probleme cu aparatul foto, trebuie neaparat sa-mi cumpar altul nou. Aveti ceva recomandari pentru mine?

 Saptamana a inceput minunat. Am racit. Am inceput sa iau pastile din timp pentru a nu-i da si Mirunei; de asemenea, i-am dat si ei preventiv oscilo si vitamina C picaturi.

Luni mi-a fost asa de rau, n-am putut sa fac mai nimic. Miruna a fost asa de intelegatoare, s-a uitat singurica pe reviste in timp ce eu boleam in pat. :(

Bautura saptamanii: ceai de lamaie

Asa copil care sa adore lamaia, n-am mai vazut. :))) Ceaiul era foarte acru pentru ca eu nu pun zahar in ceaiuri. Initial a incercat sa-l bea cu linguroiu' de pe masa, insa am convins-o, cu greu, sa accepte lingurita. :))) Mi-a baut cam un sfert din el. :))) Las' ca-i face bine.

Mai iubeste cineva mirosul cartilor vechi? Pe acestea abia le cosmetizasem, le-am lipit copertile. :D


Dupa somnicul de pranz al Mirunei, ne distram mancand fructe si urmarind filmulete pe Youtube. Am fotografiat pentru voi cateva dintre gustarile noastre (struguri, mandarine, mix din pepene galben, mar si struguri si mar) :D.

Mda, poate imi amintesc si eu sa fac poze mai repede. Fresh de portocale cu muuuuuuulta lamaie, asa am reusit pana la sfarsitul saptamanii sa gonesc raceala.


Plimbare pana la farmacie. Fii-mea era foarte entuziasmata ca ne-am oprit pentru poze, se observa :))) Nu va speriati de mine, no make-up.

 Maioneza de casa pe care-am folosit-o la o salata cu ton si porumb :D Delicioasa.
Neste bunatati de la Starbucks, nu le stiu numele pentru ca le-am primit; fura bune, mai ales cea din dreapta, cu mouse de ciocolata, cealalta avea la mijloc un fel de piure de banane.
In sfarsit mi-a crescut si mie painea :D Cea de sus e prima incercare de acum vreo 4 luni; intre timp m-am specializat si imi iese o paine tare pufoasa :D E adevarat ca e loc si de mai bine. :D
Masha si Mishka :D Sunt niste desene animate rusesti, pe Youtube, preferatele Mirunei. :D Fie vorba intre noi sunt mai mult pentru adulti, nu pentru ca ar fi neadecvate penmtru copii, insa intamplarile de acolo pot fi intelese mai mult de oamenii mari. Eu si sotul meu radem tare la ele, vi le recomand. Cand am vazut protagonistii de plus intr-un magazin, n-am stat pe ganduri si i le-am cumparat fanei, e tare incantata de ele.


Cam asta a fost saptamana mea. Ne vedem lunea viitoare cu alte poze, bineinteles daca veti dori si voi.

Va doresc sa aveti o saptamana minunata si usoara.

V-am pupat.

7 comentarii:

  1. Si noi iubim tare mult lamaia :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place si mie Masa si Ursul...sunt super haioase

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa, noi nu intelegem limba, insa murim de ras urmarindu-le :)))

      Ștergere
    2. In ce magazin ati gasit plushurile cu Masha si Miska? Le cautam de mult timp. Multumim

      Ștergere
    3. Nu le-am cumparat din Romania, la noi am impresia ca nu se gasesc :(

      Ștergere
    4. Tocmai am vazut plusuri cu Masha si ursul pe Olx. Unele si vorbesc, din pacate doar in rusa, altele imita ce spui. Noi am cumparat o Masha imitatoare :D abia astept sa ajunga. Sa-mi spuneti daca ati cumparat ce parere aveti.

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.