luni, 13 octombrie 2014

Saptamana in imagini (4)

Buna, fetelor!

Am decis sa scot de la naftalina rubricuta asta chiar daca n-am poze grozave de aratat. Am avut o saptamana la fel ca celelalte din viata mea, agitata si oarecum obositoare (mai ales in week-end).
Nu sunt prea vorbareata azi asa ca trec direct la poze.

Cred c-ati vazut si voi smecheria asta pe net. Nu m-a dat pe spate, sincer.

Am decis sa folosesc mai des untul asta de corp pentru...calcaie. E prea untos si nu-l pot folosi pe corp, insa mi-a salvat calcaiele in mod miraculos.

 Un pranz fructat :D : banana, mango si struguri rosii.

Creion negru "MAC" de taraba :))) m-a amuzat teribil faza cu eye/lip liner :)))

Asa ne incepem noi uneori ziua, plimbandu-ne prin parc; adica Miruna alearga pe unde apuca fara sa se uite inapoi si eu fug dupa ea tragand caruciorul dupa mine. Relaxant, nu? :)))

I-am pus gand rau parfumului asta, trebuie neaparat sa-l termin. Il am de...mai multi ani (nu spui cati ca mi-e rusine), il tineam de bun, pentru duminica :)))). Dar e timpul sa ne despartim si cum ne leaga atatea (a fost langa mine la cununia civila, cea religioasa si la botezul fetitei :))) ) am decis sa-l folosesc intensiv; ma duc la paine - fas-fas, ies in parc- fas, fas, ma duc sa duc gunoiul - fas, fas :))) Nu si-a schimbat decat culoarea, in rest nu-mi cade pielea dupa ce-l folosesc, nu mi-au iesit bube, nimic, iar mirosul e acelasi si persista la fel ca la inceput.

Briose cu branzica de vaci si zahar de palmier :D Delicioase.

Cel mai mare termen de valabilitate intalnit vreodata l-am gasit pe un balsam de buze. Foarte tare.

Cam astea sunt.

Voi ce-ati facut interesant in saptamana care s-a incheiat?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.