miercuri, 5 noiembrie 2014

Saptamana in imagini (7)

Buna, fetelor!

Initial am vrut sa sar peste postarea asta deoarece n-am asa multe poze, iar astea pe care le am nu-s asa interesante (plecam de la premiza ca pana acum au fost: )))) ).  N-a fost o saptamana prea frumoasa care s-a incheiat si mai urat. Sambata a fost ziua mea, insa nu mi-am petrecut-o asa cum mi-as fi dorit, pentru prima oara in multi-multi ani n-am avut lumanari pe tort, nu mi s-a cantat, n-am facut poze; Miruna n-a vrut sa doarma la pranz, motiv pentru care a fost foarte maraita si totul s-a dus de rapa. Plus alte cateva intamplari despre care nici nu vreau sa vorbesc.

Cereal cookie mania :D

Din gradina noastra. :)

 Biscuiti extraterestri :))) Sunt de fapt biscuiti cu cocos, insa n-am stiut ca fulgii mei de cocos sunt colorati, am avut un borcan primit. Textura a fost fffff buna, ca niste cookie, insa colorantul ala a provocat mari dureri de stomac. :(

Saleuri cu mac si susan :D

Miruna mi-a decorat buchetul de flori :)))


Outfit de votare :))) 
Si asta-i tot.

Saptamana voastra cum a fost?

V-am pupat.

Un comentariu:

  1. La multi ani cu intarziere!Se pare ca avem cate ceva in comun,din pacate acelea nu sunt pozitive...Imi pare tare rau ca nu ai avut o aniversare pe placul tau,inteleg sentimentul...
    Asa cum fac de obicei cand aflu ca cineva are probleme, iti las o invitatie:oricand treci printr-un moment prost,imi poti scrie pe mail la ela_s_thoughts@yahoo.com.Poate iti va face bine sa discuti cu cineva.Nu promit sa gasesc solutii dar macar te vei descarca.

    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.