marți, 2 decembrie 2014

Comanda driedfruits - partea a doua


Azi m-am gandit sa va arat ce am pus eu in cos in cadrul celei de-a doua comenzi pe driedfruits. Prima parte o gasiti AICI.
Am doar o poza de grup, si trebuie sa va spun ca in fotografie este doar o parte, multe dintre produse le-am consumat deja; comanda a fost data pe la inceputul anului in curs. 
Am plasat comanda impreuna cu alte persoane pentru a beneficia de transport gratuit. Am citit pe site ca la sume peste 300 lei primiti si un cadou, insa nu m-am interesat care a fost ala, am considerat ca asta e rasplata celui care s-a ocupat de comanda.
Desi am cumparat o gramada, am platit in final in jur de 60-70 lei - o afacere buna, spun eu.

Mi-am cumparat:

  • fulgi de cereale: grau, orz, ovaz, secara, si unii de ovaz fini (un fel de oatmeal-ul american); am pus in cos cate un kg din fiecare si am optat pentru ambalarea in pungi de 500 grame. Pentru fiecare kg am platit in jur de 3-5 lei.
  • mei
  • amaranth
  • condimente uscate: marar, cimbru, patrunjel, leustean; pungutele au 20 grame si costa pana intr-un leu (leusteanul a fost putin peste). M-a bucurat faptul ca nu sunt rancede, asa cum am mai patit cu alte firme, si ca se simt in mancare, dau gust bun.
  • legume deshidratate pentru ciorbita :D : telina, pastarnac, ardei rosu si morcov; ambalate in pungute de 50 grame, costa in jur de 1-3 lei
  • amidon din porumb: il folosesc foarte des la mancarea chinezeasca, la budinci si alte prajituri; o punguta de 250 grame a fost 1,50 lei
Mentionez ca preturile sunt cele pe care eu le-am platit la vremea respectiva, pentru a le vedea pe cele actuale, va sfatuiesc sa accesati site-ul lor.

Asa cum va spuneam mai sus, eu inca mai am din produse, insa atunci cand mi se vor termina cu siguranta voi apela din nou la ei. Sunt foarte multumita si ii recomand.

V-am pupat.

***asa cum am mentionat si in postarea anterioara, aceste randuri nu reprezinta o reclama, eu nu castig nimic, vreau doar sa impartasesc si cu voi de unde imi cumpar eu cereale, seminte si altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.