marți, 29 decembrie 2015

Ce manichiura purtam de Revelion?

Buna, fetelor!

Sunt setata pe manichiura zilele astea :))).
Am facut o selectie a manichiurilor de pe blog si le-am ales pe cele care s-ar potrivi cu ultima zi din an. Eu cand spun Sarbatori de iarna, ma gandesc la rosu, sclipici (mult sclipici :D; daca nu acum, atunci unde :D) si negru (ca-i elegant). Se spune ca in Noaptea dintre ani e bine sa porti rosu, deci rosu sa fieeeeeeeee. Si gasiti lacuri de unghii rosii cu gramada la mine. :D Ador oja rosie...si rujul rosu. :D Musai sa puneti si ruj rosu pe buze. :D Eu l-am purtat si de Craciun si cu siguranta voi opta pentru el si de Revelion.


  • Spa Ritual - Poppy ---> AICI

  •  Catrice - 060 Bloody Mary to go ---> puteti aplica un sclipici pe inelar, auriu sau argintiu, sau o puteti lasa simpla; AICI 

  • Rosu cu top coat sclipicios si french negru ---> AICI

  • Rosu cu french sclipicios auriu ---> AICI

  • Avon - Real Red ---> AICI
  • Daca doriti ceva mai simplu si nu neaparat rosu, va recomand sclipicioasa Kleancolor ---> AICI

  • Ca tot veni vorba de Kleancolor, mai aveti AICI o varianta, mai ales daca o aplicati peste un rosu :D

  • O alta varianta mi se pare o crapacioasa argintie aplicata peste un negru ---> AICI

Cam astea sunt propunerile mele.

Voi ce veti purta de Revelion pe unghii? Sper sa apuc sa postez si eu manichiura pe care o voi alege.

V-am pupat.

2 comentarii:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.