luni, 7 decembrie 2015

Produse consumate: octombrie - noiembrie 2015

Buna, fetelor!

Am reusit in sfarsit sa strang ambalajele produselor pe care le-am consumat. De obicei, le dau de colo-colo prin toata baia, le gaseste Miruna, le imprastie prin toata casa sau pur si simplu le arunc din greseala. Desi, cred totusi ca astea nu-s toate, cu siguranta cateva au ajuns la cosul de gunoi fara sa-mi dau seama.


  • Sampon L'oreal Color Vive pentru par vopsit - samponul meu preferat in ultima vreme;
  • Sampon L'oreal Fall Resist - nu prea mi-a placut, imi face parul maturica;
  • Sampon Pantene Total Damage care 10 - prea mult volum, aspect de par imbacsit :( ;
  • Spray pentru par Avon Advance Techniques Maroccan Oil - nu stiu daca se mai gaseste in oferta Avon, insa spray-ul asta este incredibil; l-am folosit ori de cate ori n-am avut timp sau chef  sa folosesc un balsam de par, aceasta nu trebuie clatit si face parul matasos.

  •  Doua geluri de dus, no name-uri, branduri asiatice; nimic impresionant la ele.
Later edit: gasiti produse Imperial Leather la Hello Free Z One Discount (celebrul magazin din Bucuresti cu produse aduse din afara)

  • Lotiune de corp Physiogel - am cumparat-o pentru Miruna cand facusese bubite de la caldura, insa pana la urma am folosit-o si eu; foarte buna, hidrateaza, n-are prostii in ea, iar pe fetita mea a scapat-o de bubite;
  • Lotiune de corp Johnson's baby cu lapte si orez - lotiunile acestui brand le foloseam pentru masajul Mirunei atunci cand statea la masaj :))) in mod normal n-as fi apelat la Johnson's, insa m-am adaptat; e ok, insa exista variante mult mai bune, cum ar fi Physiogel sau Mustela (atunci cand apar bubitele acelea enervante de la caldura, astea doua au fost salvarea noastra) ori alte variante mai naturale, gen uleiurile; in concluzie, nu le mai cumpar :)))
  • Ulei de corp Johnson's baby - l-am folosit pentru a consuma si ultima picatura din lotiunea de corp; am scris AICI despre trucul meu; nici acesta nu este ideal, as fi preferat un ulei natural;
  • Lotiune de corp Burberry Weekend - am lotiunea asta de secole :))); ador parfumul celor de la Burberry, iar cand am primit produsul asta m-am bucurat tare; numai ca in trecut cumparam asa de mult produse cosmetice incat nu reuseam sa le termin pe toate, multe ajungeau la gunoi aproape pline, asa ca in ultimii ani m-am decis sa nu mai fac asta, cumpar atat cat am nevoie (ma rog, incerc :))) );
  • Lotiune de corp Marina Natural cu miere si vitamina C - un brand asiatic, nu m-a incantat in mod special; hidrateaza, insa lasa pelicula grasa pe piele;
  • Lotiune de corp Natur-E cu vitamina E si ulei din seminte de rodie - la fel, un brand asiatic; mi-a placut foarte mult, hidrateaza, lasa pielea fina, miroase subtil si frumos.

  •  Gel exfoliant de curatat tenul Himalaya - l-am folosit cam de doua ori si am regretat; desi nu are particule foarte mari sau foarte abrazive mi-a iritat incredibil zona de sub nas, atat de tare incat n-am putut dormi de usturime vreo 2 nopti; mi-a luat ceva timp pana am realizat de la ce e si i l-am lasat sotului meu sa-l  foloseasca; later edit: gasiti postare despre el AICI
  • Gel de curatat tenul cu efect de albire Himalaya - asta mi-a placut oarecum, mai putin consistenta lui;
  • Gel de curatat tenul Hada Labo - brand japonez; pe acesta il folosesc in mod frecvent; nu e ideal, insa e ok; curata tenul bine, chiar daca il lasa oarecum uscat; n-am reusit sa pastrez decat o parte din recipient :))))


  • Apa micelara Garnier pentru ten sensibil - preferata mea dupa Bioderma; ma enerveaza ca aceasta nu demachiaza machiajul waterproof; eu folosesc apa micelara in general doar pentru demachierea ochilor; later edit: gasiti postare despre ea AICI
  • Demachiant bifazic pentru ochi si buze Maybelline - il cumpar pentru machiajul waterproof; e ok, insa daca as fi avut acces la demachiantul Farmec, acela ar fi fost alegerea mea numarul 1.

  • Crema de fata hidratanta Wardah - nu m-a impresionat, doar hidrateaza;
  • Crema de fata cu efect de albire Pond's Men - am cumparat doua creme pentru sotul meu, iar mai apoi am realizat ca vor expira curand, asa ca am decis sa-l ajut; lasand la o parte faptul ca are un miros barbatesc, mi-a placut foarte mult; nu mi-a albit pielea sau ceva (nu ca as avea nevoie), dar lasa tenul ferm, hidratat si era o baza foarte buna pentru fondul de ten;
  • Spray-ul pentru uscare rapida a lacului de unghii Kallos - daca n-am mentionat spray-ul asta de un miliard de ori :))) gasiti postare despre el AICI

  • Vopsea permanenta de par Garnier 3.16 Burgundy - recent am decis sa renunt la negru si cum nu ma mai vopsisem de vreun an, am zis sa incerc varianta asta; cea iesit o sa vedeti intr-o postare viitoare.

  • Masca pentru par Hair Energy cu laptisor de matca pentru par deteriorat - am folosit aceasta masca dupa ce m-am vopsit pentru ca Garnier nu ofera balsam de par sau ceva; e foarte buna;
  • Benzi pentru puncte negre Biore - am avut o cutie intreaga, insa n-am reusit sa pastrez decat ambalajul unei singure benzi; am mai spus eu, pe mine nu ma ajuta foarte mult benzile de acest gen pentru ca am puncte negre foarte mici si n-au putere benzile sa le traga, insa ceva-ceva tot fac ele acolo;
  • Masca de fata pentru ten luminos Ovale - nimic spectaculos, lasa tenul curat, luminos si ferm;
  • Masca de fata anti aging cu orez negru Sariayu - n-am observat mare lucru, doar ca mi-a curatat tenul;
  • Masca de fata Mustika Ratu - am avut doua astfel de masti la set, insa n-am putut sa le folosesc, sunt cam ca pudra de argila si trebuie amestecate cu apa, insa praful ala nu s-a dizolvat nici rugat; cosul de gunoi a scris pe ele :( 

  •  Parfum Gaultier2 - iubitul meu Gaultier; am parfumul asta de secole si mirosul lui imi trezeste atat de multe amintiri; imi miroase, in primul rand, a iarna pentru ca intr-o iarna l-am cumparat; de asta l-am pastrat de bun, pana s-a stricat :(; l-am folosit totusi pana la ultima picatura (fotografia e mai veche) pulverizandu-l ca taranu' pe haine (ca pe piele ustura) ori de cate ori mergeam la paine sau l-am folosit pentru a mai improspata mirosul prin casa. Trist ca un parfum asa bun a ajuns odorizant de camera, invatatura de minte sa nu mai cumpar in nestire; sau daca le tot am, macar sa le folosesc.
  • Lapte demachiant Bypshase - dupa ce-am scris postare despre el (pe care o gasiti AICI) l-am mai folosit vreo cateva zile, apoi am inceput sa-i gasesc alte intrebuintari, deoarece expirase; l-am folosit pentru calcaie, pentru incaltamintea din piele, pentru gentile din piele sau imitatie, insa tot a mai ramas in el, asa ca am decis sa-l arunc :(; recipientul asta imens este potrivit pentru cineva care aplica make-up in fiecare zi, altfel nu vad cum l-ai putea termina in timp util; dar mi-a placut la viata lui :))))

  •  Am trusele astea de cand lumea si pamantul :))) in ultimele luni le-am folosit pentru a-mi exersa talentele de make-up artist :))) insa am cedat cu nervii si le voi arunca. Sus avem trei truse Ruby Rose, sub fardurile de pleoape mai sunt cate doua blushuri pe care nu le-am folosit deloc: nr.2, nr.12 si nr.1, iar jos este o trusa Wet'n Wild Mega Eyes.

  • Ruj Manhattan X-treme Last&Shine nuanta 31 - alt produs pe care l-am aruncat; nu stiu daca observati, insa cred ca l-am folosit maxim de 2 ori; desi a fost o nuanta pe care mi-am dorit-o, pur si simplu am uitat de el si-a expirat :(
Asta-i tot. Ati rezistat pana la final? :))))

Voi ce produse ati consumat in ultima vreme? Ati folosit vreunul dintre produsele prezentate de mine aici?

V-am pupat.

2 comentarii:

  1. produsele Himalaya imi plac si mie tare mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am folosit mai multe medicamente himalaya decat cosmetice :))) dar recuperez, nu-i problema :D

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.