vineri, 29 ianuarie 2016

Creion pentru ochi Glimmerstick Avon - Cosmic Brown


Buna, fetelor!

Azi vreau sa va vorbesc despre un creion de ochi si anume despre Glimmerstick de la Avon, intr-o nuanta de maro; gasiti si alte culori in  aceasta gama, eu il mai folosesc si pe cel negru, preferatul meu de peste 10 ani :D. 


Indiferent de machiajul pe care-l port, imi place sa-mi conturez ochii; in trecut, foloseam numai negru, insa mai nou, pentru un machiaj de zi, intind mana dupa un maro sau un mov pruna. 


Aleg in general creioanele de ochi retractabile pentru ca sunt mai comod de folosit, ele nu trebuie ascutite tot timpul, doar rotesti si pac! apare creionul :))).
Este un creion de ochi waterproof si expira dupa 24 luni de la deschidere - perioada suficienta pentru a-l consuma.

Asa cum v-am mai spus, eu il folosesc pe cel negru de multi ani si il ador. Acesta insa...desi e din aceeasi gama, nu prea mi-a placut. Nu este la fel de cremos, scrie destul de greu, trebuie sa tragi de piele pentru a putea desena cu el si de asemenea, trebuie sa revii cu aplicarea daca doresti sa se observe. In schimb, rezista destul de bine pe ochi, chiar daca afara e caldura si umiditate ridicata.




Fiind un creion rezistent la apa l-am putut demachia doar cu un demachiant bifazic. Am mai incercat si cu micelara Garnier sau cu o micelara de la Corine de Farme, insa n-am avut sorti de izbanda. Cititi AICI parerea mea despre apa micelara de la Garnier.

In ultimul timp i-am mai gasit o intrebuintare: in afara de contur pentru ochi il folosesc si pentru a-mi contura sprancenele. Multi ani am fost bruneta (si multi ani am exagerat cu conturarea sprancenelor :)))) ), insa de ceva timp am optat pentru un roscato-aramiu, care acum, dupa vreo 2 luni de la vopsire bate in saten :)))), asadar incerc sa-mi conturez sprancenele folosind o culoare mai naturala. Si mi se pare ca aceasta nuanta se potriveste foarte bine cu cea a parului meu.


Ingrediente:

Cyclopentasiloxane, polyethylene, synthetic wax, polybutene, cera alba, caprylic/capric triglyceride, isononyl isononanoate, boron nitride, sucrose tetrastearate triacetate, stearyl dimethicone, pentaerythrityl tetrabehenate, isodecyl neopentanoate, synthetic beeswax, tocopherol, stearalkonium bentonite, propylene carbonate, ascorbyl palmitate, dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer (CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007, CI 77510, CI75470, CI 77742, CI 77891, MICA).

Eu am analizat lista ingredientelor cu ajutorul dictionarului Paulei Begoun si n-am gasit nimic daunator printre ele.

Voi ce creioane de ochi folositi? Astept sa-mi spuneti in comentarii.

Sper ca aceasta postare va este de folos. Pupici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.