marți, 2 februarie 2016

Colectia mea de pensule - partea intai

Buna, fetelor!

Vorbeam zilele trecute cu o amica si ma intreba ce pensule pentru machiaj folosesc eu; apoi mi-a sugerat faptul ca ar fi util sa fac o postare pe blog despre ele. Iar discutia asta a venit cumva la fix pentru ca eu facusem fotografii colectiei mele de pensule in urma  cu ceva timp, dar ezitam sa vi le arat pentru ca nu detin ustensile fancy in acest scop si m-am gandit ca va fi o postare relativ banala (ma rog, inca mai cred asta :))) ).

Am inceput sa folosesc pensulele de machiaj acum vreo 6-7 ani, eram mare pasionata la inceput, insa cand am ramas insarcinata m-am oprit, apoi de atunci am continuat sa le folosesc pe cele pe care le aveam deja, atentia mea a fost indreptata catre altceva (sau altcineva :D); mamicile probabil inteleg ce spun. Dar de curand mi s-a deschis din nou apetitul pentru machiaje si pensule si beauty blender-e si, si.... :))))

O sa impart postarea asta in doua parti, azi va arat pensulele mai mici, pentru ochi si buze, urmand ca mai apoi sa vi le arat si pe cele pentru restul fetei. 

***dand click pe fotografii le puteti mari***

Elf - gama Essential

  • Eye crease brush --> pensula pentru aplicarea fardului in pliul si in coltul ochiului
  • Eye shadow brush --> pentru aplicarea fardului pe pleoapa mobila; eu uneori o mai folosesc si pe linia genelor de jos
  • Eye liner brush --> pentru aplicarea fardului pe linia ochilor. Desi spune ca poate fi folosita atat cu produse uscate, cat si cu produse umede, eu n-am reusit sa pun cu ea decat farduri pulbere, si o folosesc in special atunci cand nu-mi doresc neaparat niste ochi perfect conturati.
  • Blending eye brush --> pentru a aplica si a amesteca culorile sau chiar si pentru pudra sau corector lichid; eu am folosit-o doar pentru blending
  • Smudge eye sponge --> un buretel pentru smudge, v-ati fi asteptat? :)))))
  • Defining eye brush --> pentru a creea V-ul din pliul pleoapei
  • Concelear brush --> eu n-am reusit sa aplic corectorul cu ea sub ochi, o folosesc in mare parte pentru a-mi corecta conturul sprancenelor sau al buzelor dupa machiaj
  • Lip defining brush --> o pensula pentru buze; eu nu prea reusesc sa aplic rujul, gloss-ul sau alt produs pentru buze pentru ca are perii foarte lungi si nu e destul de deasa. Am mai incercat sa aplic fardul pe linia genelor de jos, insa ramane o pensula rar folosita :D 
  • Angled contour brush Elf Studio --> pentru aplicarea fardului in pliul ploapei. E o pensula foarte buna, intr-adevar reusesti sa pui culoare in pliu creand acel V, insa a mea acuma e cam ciufulita. :))) Intr-o zi, dupa ce-am spalat-o, fii-mea s-a spalat pe dinti cu ea :))) 

  • Eyeshadow brush The body shop --> pentru aplicarea fardului pe pleaopa mobila sau pe arcada
  • Eyeshadow blender brush The body shop --> aplica si amesteca culorile in pliul pleoapei.
Aceste doua pensule au fost primele mele pensule de machiaj. :D Sunt pensule foarte bune cele de la TBS, desi cam scumpe, insa calitative: nu le-a cazut nici macar un fir de par de cand le am (in jur de 6 ani), nu li s-a dezlipit manerul niciodata, si-au pastrat forma initiala. Ce mai au diferit fata de restul pensulelor este faptul ca manerul are fundul plat si le poti pozitiona in picioare (nu stiu exact la ce ajuta treaba asta :))) ).
  •  Catrice duo eyeliner brush --> mi-a placut pentru ca are doua capete, unul cu varful indoit si unul cu o pensula plata, taiata in unghi. Ma descurc foarte bine sa aplic eyeliner-ul crema cu aceste pensule, e o ustensila foarte utila.
  • Pensula pentru fardul de ochi Essence--> este asemanatoare cu cea de la Elf, eyeshadow brush, insa aceasta este putin mai ingusta
  • Pensula pentru smokey eyes Essence --> asemanatoare cu eye crease brush Elf, aceasta de la Essence are perii o idee mai lungi si este mai stufoasa, cea de la Elf este mai pointed

N-am mai gasit pensulele astea pe site-ul celor de la Essence, insa poate prin magazine (fizice sau online) le veti gasi (asa sau in alt ambalaj). Ele vin intr-un portofel transparent cu un carton cu desene simpatice; din pacate, nu mai am ambalajele, insa cu o simpla cautare pe google le veti vedea. De asemenea, nici denumirile nu le stiu exact, deoarece ele era mentionate pe ambalaj, nu se gasesc scrise si pe pensule, asa cum are Elf, spre exemplu.
  •  Pensula no name --> este o pensula plata, asemanatoare cu TBS eyeshadow brush; chiar si ambalajul seamana :))) aceasta no name este mai deasa si mai lata. Eu am folosit-o pana acuma strict pentru aplicarea fardului pe arcada, insa in ultimul timp am folosit-o si in alte scopuri: pentru a aplica fard pe pleoapa mobila sau pe linia genelor de jos.
  • Chanel eyeliner brush --> este o pensula foarte subtire cu care aplic eyelinerul gel, in cazul in care nu-mi place aplicatorul cu care vine; o mai folosesc si pentru cel crema.
  • Pensula no-name pentru buze
  • Buretei pentru fard --> cei patru cu maner lung sunt Elf si au facut parte dintr-un set de mai multi buretei, insa doar pe acestia ii mai am,  iar cel micut, cu capete duble este dintr-o paletuta de farduri al carui nume nu-l mai stiu. Eu mai folosesc acest tip de aplicatoare pentru a pune fard pe pleoapa mobila.
  • Pensula pentru eyeliner crema Elf --> este vorba despre pensulica aceea care vine impreuna cu eyeliner-ul crema.
  • Pensule pentru sprancene --> cea care are forma pensulei de mascara este atasata unui creion maro pentru sprancene Yves Rocher pe care-l am de secole si pe care am inceput sa-l folosesc recent; pensula insa am folosit-o mereu pentru a-mi pieptana sprancenele. Iar cealalta pensula, tip pieptan, vine cu un creion negru (!!!) de sprancene de la Essence, creion pe care n-am reusit sa-l folosesc niciodata pentru a-mi contura sprancenele si a iesi asa in lume :))) L-am folosit doar atunci cand ma pensez, conturez sprancenele in forma dorita, iar firele de par din afara chenarului le smulg cu penseta.
  • Small precision brush --> o vedeti in poza din dreapta, cea din mijloc. Pana de curand am folosit-o doar pentru a-mi contura sprancenele, insa mai nou imi place sa aplic si fard in pliu sau pe linia genelor de jos.
Asta-i tot pentru azi. Sper ca nu v-am plictisit prea mult si sper sa gasiti utila postarea mea. De asemenea, urmariti-ma in continuare deoarece urmeaza cat de curand si partea a doua.

Daca doriti sa vedeti mai multe fotografii si sa aflati mai multe detalii despre pensulele Elf pe care vi le-am prezentat azi, trebuie sa stiti ca eu am scris despre ele pe blog, va invit sa folositi casuta de search. 

V-am pupat.

later edit: gasiti AICI partea a doua a postarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.