miercuri, 23 martie 2016

Manichiura: Catrice - I'm a star

Buna, fetelor!

Postarea aceasta trebuia sa apara saptamana trecuta, insa maseaua mea de minte a fost de alta parere. Asa de tare ne-am certat noi doua (eu si maseaua :))) ), incat in week-end am dus-o la dentist; si drept pedeapsa am lasat-o acolo. Despartirea dintre noi a fost una dureroasa, insa era momentul sa-i spun "pa". Nu stiu despre ea, insa eu de azi ma simt mai bine. :)))
Serios vorbind acuma  (nu ca pana acum am vorbit la misto :))) ) va sfatuiesc sa nu amanati si sa mergeti la doctor la timp, altfel lucrurile se agraveaza si nu e deloc ok. Credeti-ma pe cuvant. Aveti mare grija de voi.

Azi m-am gandit sa va arat o manichiura pentru ca a trecut ceva timp de cand nu v-am mai aratat una.
Inculpata zilei este o oja Catrice, I'm a star pe numele ei. Ati mai vazut-o AICI

***cu un click pe imagini le puteti mari***

Ce culoare are? Buna intrebare. :))) Are asa o culoare pe care mi-o doream de mult timp, intr-un ton pamantiu, verde kaki-maronio-superb :D , putin sidefata.
Are un ambalaj dragut si elegant, iar pensula este una normala; stiu ca mai nou cei de la Catrice au scos oje cu pensula lata.



Se aplica usor, eu o dau in doua straturi, insa merge lejer si intr-un singur strat. Rezista in jur de 2-3 zile pe unghii, in conditiile in care, asa cum v-am tot spus, eu prestez munci care includ apa, multa apa (treburi mamicesti).
Se inlatura facil, cu ajutorul acetonei. Nu stiu sa va spun daca pateaza sau nu unghiile pentru ca eu folosesc de ani de zile un base coat.

catrice

catrice

catrice

Produse folosite

  • Basecoat Beautistyle
  • Catrice - I'm a star
  • Topcoat Orkide - gasiti postare despre el AICI
  • Spray pentru uscarea rapida a lacului de unghii Kallos - gasiti postare despre el AICI 
Produse Catrice gasiti mai peste tot in Romania, atat in magazinele online, cat si in cele fizice (gen supermarketuri, magazine de cosmetice). 

Voi ce culori purtati pe unghii zilele astea?

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.