miercuri, 25 mai 2016

Cel mai bun exfoliant pentru piele

Buna, fetelor!

Azi vreau sa va vorbesc despre un exfoliant mecanic; sau un scrub, cum i se mai spune.

Este unul extrem de simplu, din ingrediente accesibile, pe care le gasim in casa. Ingredientele lui sunt zatul de cafea si un ulei, in general eu il folosesc pe cel de masline.

Sursa foto AICI
 
Zatul de cafea este bun pentru tonifierea pielii, indeparteaza celulele moarte si stimuleaza producerea unora noi. Tot el mai are si efect anticelulitic.    
De asemenea, imbunatateste aspectul tenului, facandu-l luminos si catifelat, diminuand ridurile.
Toate acestea datorita cafeinei.

Sursa foto AICI

Uleiul de masline hidrateaza, catifeleaza si regenereaza pielea. De asemenea, are efect in reducerea liniilor fine ale tenului si amelioreaza acneea. Ca sa nu mai spun de faptul ca este cel mai bun demachiant din lume.


Eu amestec putin zat si putin ulei de masline (uneori folosesc si alte uleiuri, dar mai rar) cu care imi masez corpul dupa ce m-am spalat cu gel de dus. Insist pe picioare, coapse, fund si abdomen. La final pielea este mai ferma, mai catifelata, nu necesita aplicarea unei lotiuni de corp si miroase a cafea - miros care mie imi place foarte mult. 
Folosesc acest scrub mecanic de exfoliere a pielii cam de 1-2 ori pe saptamana si asta din cauza faptului ca am pielea extrem de sensibila, iar tipul asta de exfoliere imi sparge capilarele. Dar voi, oameni normali, il puteti folosi de 2-3 ori pe saptamana.

Uneori imi exfoliez si tenul folosind aceleasi ingrediente, iar lucru acesta il fac cam o data pe saptamana, uneori o data la doua saptamani deoarece si tenul meu este sensibil :( . Lasa pielea fetei moale, neteda, iar machiajul se aplica usor si are un aspect proaspat.

Sper ca ati gasit util articolul meu si astept sa-mi spuneti si parerile voastre.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.