marți, 10 mai 2016

Descoperite in sertarul cu cosmetice

Buna, fetelor!

Am lipsit cam mult de pe blog, insa trec printr-o perioada destul de aglomerata si reusesc cu greu sa ma impart, desi multe dintre activitatile pe care doresc sa le intreprind imi fac placere, cum ar fi si acest blog. Nu-i nimic, totul este inspre bine, o sa am timp si de liniste.

In ultimul timp am experimentat in domeniul machiajului -marea mea pasiune- si imi doresc cu tot sufletul sa invat lucruri noi. Ies greu din zona mea de confort, ceea ce reprezinta de multe ori un dezavantaj pentru mine, dar uneori imi place sa ma joc, iar rezultatul ma surprinde in mod placut, de cele mai multe ori.

***puteti mari fotografiile dand click pe ele***
pudra translucida, perle bronzante, creioane ochi, blush, iluminator

Astazi vreau sa va prezint niste produse pe care le am de ceva timp, pe unele nu prea le-am folosit, deoarece prima impresie nu a fost una placuta, le-am acordat verdictul "produsele astea nu sunt bune, de ce le-o lauda lumea atat?", iar altele pur si simplu au disparut din campul meu vizual, chiar daca nu mi-au displacut.

Perle bronzante Arabian glow- Avon

contouring

Initial am incercat sa aplic aceste perle in loc de blush, insa fiind niste perle bronzante aratau groaznic, chiar daca aplicam putin produs.
De curand am inceput sa le folosesc pentru a-mi contura pometii si arata foarte frumos. Imi place sa le aplic cu o pensula no name (o vedeti in poza de mai sus), face parte dintr-un set de pensule pe care l-am primit impreuna cu paleta de corectoare de pe e-bay (o sa va vorbesc in curand si despre acestea, vreau doar sa le mai testez). 


perle autobronzante

E adevarat ca nuanta este usor portocalie si nu se prea preteaza pentru contouring, insa daca aplic putin arata decent. Imi place de asemenea faptul ca produsul este mat.
Puteti vedea AICI un machiaj realizat cu ele.

All over shimmer, varianta pentru brunete - Essence, gama Sun Club 

all over shimmer

Pana saptamana trecuta am trait cu impresia ca este un fel de blush. Asa l-am si folosit de vreo cateva ori, treceam pensula peste toate nuantele si aplicam pe obraji, insa culorile astea chiar nu mi se potrivesc, nici cand eram bruneta, nici acum cand parul meu este saten, culoarea lui naturala.
Recent am folosit produsul si pentru machiajul ochilor; doar ca l-am folosit exclusiv pe el (am incercat diverse combinatii intre nuante, nu am aplicat toate 5 nuantele in acelasi timp) si ma facea foarte palida (am si o poza, dar mi-e rusine sa vi-o arat :))) ); alaturi de alte nuante, arata foarte bine (aici n-am poza :))) ).

blush

Insa cel mai mult imi place sa-l folosesc pe post de iluminator, doar prima nuanta, dar foarte putin, altfel ma observi din capatul strazii, noapte fiind afara. :))) Pentru aplicarea lui folosesc pensula evantai Elf Essential (o puteti vedea mai bine AICI) sau cel mai adesea pensula din imagine (apartine aceluiasi set de pensule de care vorbeam mai sus).

blush iluminator

Nuantele sunt foarte frumoase, usor sidefate si putin cremoase. Pe ochi nu rezista fara un primer bun, iar pe fata trebuie musai setate cu o pudra. Eu o folosesc pe cea de mai jos.

High definition powder - Elf, gama Studio

elf


Pudra libera translucida nu contine pigmenti de culoare si nu modifica nuanta fondului de ten si nici nu ofera acoperire suplimentara; ea doar fixeaza machiajul si matifiaza tenul. Prin urmare, nu lasa aspectul ala fainos pe fata.
Asa ca m-am gandit ca ar fi foarte buna sa-mi setez anticearcanul cu ea, insa n-am stiut sa o aplic de prima data, puneam prea multa si aratam asa gen stafie :))) Iar in poze imi apareau doua dungi albe sub ochi :))) Asa ca am renuntat, am decretat ca nu e un produs bun si am daruit-o altcuiva.
Acum un an am primit-o cadou la o comanda de cosmetice si cand am vazut-o in cutie mi-a pierit zambetul de pe fata pentru ca stiam ca nu-mi place. Insa zilele trecute am aflat lucruri noi despre utilizarea acestui tip de produs. Asa ca am inceput sa o aplic in cantitate mai mica si mi se pare mult mai ok asa. In general o folosesc doar pentru a-mi seta anticearcanul, insa am utilizat-o si pe tot tenul atunci cand mi-am conturat fata cu produse crema. Imi place sa folosesc pensula pentru fata de la Elf Essential deoarece nu apuca atat de mult produs, fiind foarte stufoasa. O vedeti mai bine in postarea despre colectia mea de pensule, AICI.

Creioanele pentru ochi si pentru buze ADA

ada

Mai e cineva care nu cunoaste creioanele astea? Cred ca nu. Eu le-am folosit dintotdeauna si le folosesc si in prezent. Momentan am ramas doar cu acestea trei, iar dupa cum vedeti doua dintre ele ma vor parasi in curand. Nu-i nimic, o sa refac stocul, pentru ca au si un pret foarte mic.

creioane ada


Creionul albastru l-am folosit mai putin si in general il aplic foarte putin in coltul intern al ochiului.
Creionul roz il folosesc pentru buze, insa cred ca merge si pentru ochi, ca baza pentru un fard pulbere. Mie imi place sa-l aplic pe toata buza, iar deasupra aplic un gloss. Usuca intr-adevar buzele, dar daca le hidratezi bine inainte nu e asa mare problema.
Creionul negru il folosesc cel mai des pentru waterline, e foarte cremos. Din pacate, la temperaturi foarte ridicate nu rezista, dar asta nu cred ca-i vina lui. L-am mai folosit si pentru a-mi contura pleoapa mobila, dar fiind cremos se tot intinde; motiv pentru care este potrivit unui machiaj smokey.

La final va las o poza pentru a vedea cum se vad aplicate perlele bronzante si iluminatorul Essence setat cu pudra translucida Elf. Ca si blush aveam unul no name, intr-o culoare piersicie.

machiaj

Am mai postat pe instagram o poza atunci cand m-am jucat cu produsele acestea. Urmati-ma si acolo si pe Facebook pentru a vedea si alte lucruri pe care le mai fac eu in putinul meu timp liber (si, si, si.... :))) ). Gasiti detaliile in partea dreapta a blogului.

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.