joi, 19 mai 2016

Trucuri: Cum sa salvezi un fard - 3 metode

 Buna, fetelor!

Astazi m-am gandit sa impartasesc cu voi idei despre cum puteti salva un fard pulbere spart, fie ca este de ochi sau blush.
***dand click pe fotografii le puteti mari***
fard spart

Asa aratau ele la inceput. In prima poza deja transferasem intr-un alt recipient culoarea sparta din quad, e vorba despre un negru.

Prima metoda este cea pe care am folosit-o pana acum si unica despre care stiam. M-a ajutat sa salvez multe farduri, insa cu unele n-am avut succes, chiar nu stiu care-i cauza.
Se pulverizeaza alcool sanitar peste fardul spart, pe care l-am faramitat bine de tot in prealabil cu o scobitoare. Rezulta o pasta colorata, usor umeda pe care o modelam in tavita, avand grija sa o presam cu ceva dur, spre exemplu o moneda infasurata intr-un servetel de hartie. Lasam la uscat pentru a se evapora alcoolul si fardul este gata de folosit.
Metoda asta am folosit-o la inceput cu toate fardurile pe care vi le arat azi, insa habar n-am de ce n-a prins. Doar cu cel mov a avut putin efect.

fard pleoape

Din pacate n-am si poze cu experiente reusite folosind metoda aceasta pentru ca asa cum spuneam, de data asta n-am avut sorti de izbanda cu ea, iar in trecut, atunci cand mi-a fost de real folos, n-am fotografiat. Dar sa stiti ca merge, probabil depinde de fard.
Aici e vorba despre un fard Victoria's Secret, very sexy cred ca este colectia din care face parte, iar nuanta se numeste Blindfold.

fard de pleoape

Metoda a doua este cea care m-a satisfacut pe deplin :))). Se scoate fardul din tavita lui originala, se pune intr-un alt recipient (eu am folosit cutiute vechi de crema sau recipiente din acelea pentru calatorii care se gasesc de cumparat peste tot), apoi pulverizam alcool sanitar peste pulberea rezultata pana avem o pasta pe care o modelam la sfarsit inapoi in cutia fardului. Eu am folosit coada unei lingurite de plastic, insa merge perfect si cu un betisor de inghetata. Munca cere sacrificii, asta e, tre' sa mancati o inghetata in prealabil. :))) Stiu ca-i greu, dar daca vreti sa faceti treaba :))).

Quad Park Avenue 02
fard negru

swatch quad

Mono Park Avenue 01
fard mono
swatch fard

Blush Elf Essential - Bronzed
elf

Ador blush-ul asta, cred ca e a3a sau a4a cutiuta pe care o cumpar, pe primele totusi n-am reusit sa le termin deoarece le-am daruit prietenelor atunci cand mi-l laudau. Pe cel din poza il am de multisor deja, cei de la Elf i-au schimbat ambalajul in prezent. Il mai puteti vedea AICI.

bronzed

Blush no name
peach blush

Pe asta l-as fi putut arunca pentru ca n-am dat foarte multi bani pe el si in plus mai aveam foarte putin produs, insa imi place foarte mult nuanta lui, iar eu sunt antirisipa si incerc sa folosesc produsul respectiv daca tot am dat banii pe el.
Pe acesta l-am purtat in postarea trecuta (poza este la finalul articolului), o gasiti AICI.

fard de obraz

Fardurile pot fi folosite imediat ce s-a evaporat alcoolul din ele, eu le-am lasat o noapte.
Dupa ce-am aflat de aceasta metoda am reparat si fardul mov si a iesit mult mai bine.

A treia metoda este una care nu necesita asa multa munca si este cea pe care am folosit-o pana sa descopar metoda a doua. Pur si simplu transferati fardurile sparte in alte recipiente si le folositi ca atare.

trucuri


Sper sa gasiti utila postarea mea. Imi puteti trimite poze sa-mi aratati daca ati folosit vreuna din cele trei metode, care v-a placut si alte impresii. Sau puteti incarca pozele pe Facebook sau Instagram si ma puteti tag-ui #justmealejandra .
 
V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.