joi, 2 iunie 2016

Despre parfumuri...

...as putea vorbi non-stop :)))

Buna, fetelor!

Bantuiam azi noapte pe net cand am primit mail cu oferta celor de la Elefant, reduceri mari, de pana la 80%, la parfumuri. A zis cineva reduceri? A zis cineva PARFUMURI?
Intotdeauna mi-au placut parfumurile, in special cele foarte puternice, gen Channel No.5, Kenzo Jungle, Bvlgari Jasmine Noir. Ador, de asemenea, parfumurile barbatesti: Aqua di Gio e unul dintre preferatele mele; sau Sculpture :D
Vreau sa va recomand azi cateva dintre "mirosurile" mele preferate pe care le gasiti in oferta pe site-ul mai sus mentionat. Nu vi le spun in ordinea preferintelor mele pentru ca ne-ar apuca Craciunul aici si tot n-as stii sa intocmesc un top; si apoi oferta e valabila doar azi.

Apa de toaleta Cerutti 1881 - Nino Cerutti


Un parfum pe care l-am descoperit acum multi ani la sora mea. Il ador. Nu e un parfum tare, are un miros pregnant de crin si merge purtat in timpul zilei. Evident ca nu ma pricep sa descriu mirosuri, asa ca va las compozitia lui.
  • Note de varf: crin, iasomie, bergamota, mimoza, violeta, iris, trandafir;
  • Note de mijloc: narcisa, geranium, coriandru, iasomie, tuberoza, iris, portocala;
  • Note de baza: lemn de santal, ambra, vanilie, mosc, cedru.
Varianta de 100 ml are o reducere de 69% si costa 96 lei AICI sau varianta de 30 ml, reducere 56% -> 71 lei AICI. Eu avand deja parfumul am pus ochii pe gelul de dus pe care il gasiti AICI.



Atat de mult imi place Cerutti 1881, incat l-am terminat psihologic pe sotul meu pana cand si-a cumparat si el varianta pentru barbati. Desi spuneam mai sus ca imi plac mult de tot parfumurile barbatesti, acesta nu ma da pe spate, sotului meu insa i-a placut, dovada ca mai are cativa stropi si il termina.
  • Note de varf: chiparos, bergamota, lavanda, rozmarin, cuisoare, busuioc, lamaie, tarhon, ienupar;
  • Note de mijloc: Ylang-Ylang, coacaz, trandafir;
  • Note de baza: mosc, lemn de santal, brad, chilimbar.
Varianta de 100 ml are reducere 68% si costa 85 lei. Il gasiti AICI.

Apa de parfum Weekend - Burberry

Sursa foto AICI
 
Eu am avut parfumul asta in urma cu multi ani, iar recent am terminat o lotiune de corp (v-am aratat-o AICI). Are un miros subtil, fresh, a zambile (una din notele sale de mijloc) si clar merge purtat in timpul zilei.
  • Note varf: ciclama, mandarina;
  • Note de mijloc: zambila, trandafir, iris;
  • Note baza: cedru, mosc.
 Varianta de 100 ml are o reducere de 53% si costa 128 lei AICI, 50 ml, reducere 59% - 109 lei AICI.
 
Apa de parfum Gaultier 2 - Jean Paul Gaultier
 
 
 
Alt parfum pe care il ador, un miros puternic, potrivit ambelor sexe (e un parfum unisex). Singurul cuvant care imi vine in minte incercand sa-l descriu este DIVIN.
  • Note varf: ambra;
  • Note de mijloc: vanile;
  • Note baza: mosc.
Asa ce ma mananca palma sa-l cumpar din nou, pentru ca l-am terminat cu putin timp in urma, desi nu m-am bucurat pe deplin de el, cititi AICI de ce. Ma leaga foarte multe amintiri frumoase de el, mirosul lui imi trezeste in memorie clipe de neuitat. Varianta de 120 ml are o reducere de 48% si costa 200 lei, il gasiti AICI.

Apa de parfum Flower by Kenzo

Sursa foto AICI
 

Un alt parfum cu miros destul de puternic este Flower, o alta iubire de-a mea.
  • Note varf: trandafir, maces, coacaze negre;
  • Note mijloc: violeta, trandafir, iasomie, rasina;
  • Note baza: mosc, vanilie.
L-am avut pana acum un an, cred ca am consumat in jur de 3 sticlute de-a lungul anilor. Il gasiti si pe acesta in mai multe variante: 100 ml, 56% reducere - 225 lei AICI, 50 ml, reducere 45% - 180 lei AICI; set cadou apa de parfum 50 ml + lotiune de corp 75 ml, reducere 56% - 187 lei AICI.

Apa de toaleta Sculpture - Nikos



Pe asta l-am rapit din colectia cumnatului meu :))) si asa lui cica nu-i placea. A ce miroase? Miroase a.....nu stiu sa va spun, dar miroase foarte bine, destul de puternic.

Note:  Vanilie, Iasomie, Trandafir, Cedru, Boabe de Tonka, Floare de Portocal, Ambra, Muscata, Lacrimioare

Varianta de 100 ml, o gasiti AICI si costa 70 lei.

Apa de toaleta Kokorico - Jean Paul Gaultier

Sursa foto AICI
 
Din asta am avut vreo 4 mostre primite in 2011, atunci cand a aparut pe piata. Nu stiam sticla parfumului si acum cand o vad....mai ca mi l-as lua :))). Miroase destul de puternic, ceva foarte dulce, initial sincer nici n-am crezut ca e destinat barbatilor.
  • Note de varf: frunze de smochin;
  • Note de mijloc: patchouli, boabe de cacao;
  • Note de baza: vetiver, lemn de cedru.
Parca mi-as comanda varianta de 50 ml, nici nu costa asa mult, doar 48 lei, are o reducere de 80%, o gasiti AICI,  sau poate doriti varianta de 100 ml, reducere mai mica, 134 lei, AICI.

Astea au fost recomandarile mele in materie de parfumuri dintre cele care sunt azi la reducere. Gasiti oferta completa a celor de la elefant AICI.
Astept sa-mi spuneti in comentarii ce parfumuri va plac voua, daca va plac mirosurile fresh sau cele mai intense. Si, de asemenea, daca va cumparati ceva azi. Puteti chiar sa incarcati poze pe Instagram sau Facebook cu hastagul #justmealejandra.

V-am pupat.

Un comentariu:

Va multumesc pentru comentarii, pupici.