sâmbătă, 30 iulie 2016

Comandă Lady's (2)

Bună, fetelor!

Știu că am lipsit groaznic în ultima vreme, însă pe cuvânt de n-am scutire. :D Se petrec multe lucruri noi în viața mea și încă mă lupt cu prioritizarea lor, pare că toate sunt la fel de importante și demne de locul 1, deși unele suferă amânare fără voia mea.

Ce e Lady's?

Lady's este un magazin online de unde poți cumpăra produse cosmetice, suplimente alimentare, bijuterii, accesorii sau altele.
Poți comanda atât online, cât și telefonic, pe baza catalogului sau alegând produsele din magazinul virtual și în funcție de valoarea comenzii beneficiezi de un anumit discount.

Modalități de transport și plata

Prin curier, gratuit, dacă aveți o comandă mai mare de 100 lei, în caz contrar trebuie să plătiți 7.5 lei transportul și ajunge în maxim 48 ore. Sau prin Posta romana, indiferent de valoarea comenzii, transportul este gratuit, însă trebuie să așteptați intre 5 și 7 zile.

Ce mi-am comandat? Prima impresie


- aveam nevoie de o astfel de ustensila pentru portfardul din poșetă și îmi place foarte mult mai ales ca are si cos de gunoi atasat :)))


- foarte bun pentru dureri musculare cauzate de exercitii fizice sau pentru dureri de spate.


- prima impresie este una bună, desi parca ma pisca putin pielea, dar dupa cateva secunde de la aplicare, senzatia trece.


- inca nu l-am folosit pentru ca am in uz un altul.


- imi place foarte mult, il folosesc seara, iar ziua machiajul mi se aseaza mult mai usor. O sa revin cu detalii.


- este din aceeasi gama cu serul. Am folosit-o o singura data, insa nu m-a dat pe spate. Mi s-a parut foarte onctuoasa si n-am vazut vreun efect dupa inlaturare. Mai incerc.


-nimic impresionant la ea, hidrateaza decent si are un miros subtil.


- asta nu mi-a placut de nici o culoare. Textura de gel se simte destul de aiurea pe piele, mai ales ca nu se usuca in timp rezonabil si devine lipicios; ca sa nu mai spun ca nu protejeaza deloc impotriva transpiratiei.


- imi place foarte mult aplicatorul, in forma de pieptan cu perii mai micuti pe o parte si ceva mai mari pe cealalta parte. Singurul lucru deranjant este ca ia prea mult produs si trebuie sa am grija sa-l sterg inainte de a aplica pe gene.


- azi l-am folosit pentru prima data si nu stiu daca imi place sau nu :))). Eu mi-am ales varianta a doua de nuanta si am folosit din ea culoarea mai inchisa. As zice ca se potriveste nuantei parului meu, insa parca nu rezista atat de bine. Il mai testez.


- este primul eyeliner tip carioca pe care il folosesc si marturisesc faptul ca mi-a placut foarte mult prima data, din punct de vedere al aplicarii, insa mai apoi a inceput sa ma enerveze crunt pentru ca scrie foarte greu, trebuie sa-l aplic de doua ori ca sa-mi iasa linia uniform aplicata. Plus că se transferă când clipesc.

Set testere parfumuri

-pentru ca am depasit 100 lei am primit gratuit un set de 15 testere ale unor parfumuri Lady's. Parfumurile lor sunt, majoritatea, copii ale unor parfumuri celebre, iar numele si ambalajul se aseamana oarecum; spre exemplu, Aqua di Gio se numeste Aqua Q10 :D

Vedeti AICI ce am mai incercat eu de la Lady's si parerea mea despre ele.

Dacă doriți să comandați și voi produse Lady's, puteți folosi codul meu PAB26ie5 sau vi le pot comanda eu, trebuie doar să-mi lăsați un comentariu. De asemenea, ma puteți întreba orice nelămurire aveți și eu va voi răspunde cât de repede voi putea.

Aștept să-mi spuneți dacă ați încercat vreun produs Lady's, dacă va plac și ce anume recomandați de la ei.

In perioada asta sunt mult mai activa pe Facebook și Instagram, găsiți detalii în partea dreapta; va arat acolo ce-mi mai cumpar, pe unde ma mai plimb si alte plictiseli din viata mea :))).

V-am pupat.

4 comentarii:

  1. Sunt tare curioasa daca sunt eficiente. Asteptam impresii!

    http://strumfette.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si eu cateva dintre produsele prezentate de tine aici, crema de maini,ascutitoarea, crema pentru depigmentare :D sa incerci neaparat creioanele de buze! :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar vroiam sa-mi comand acum cateva creioane de buze, insa nu stiam daca merita, multumesc pentru sfat. :*

      Ștergere

Va multumesc pentru comentarii, pupici.