marți, 13 decembrie 2016

Comanda Lady's - catalogul nr.9

Buna, fetelor!


M-am gandit sa va arat ce am mai comandat eu de la Lady's. Nu stiu daca ati auzit de ei, insa eu plasez mereu comenzi, au produse ok, unele chiar imi plac. Puteti intra AICI sa vedeti ce produse am folosit eu de la ei si care sunt favoritele mele.
Daca dati click pe numele produsului va duce direct pe pagina lui.

***dand click pe fotografii le puteti mari***

Lady's are o colectie de suplimente nutritive din plante numita Herbal Kraft, unde gasiti remedii pentru detoxifierea ficatului, imbunatatirea memoriei, inlaturarea durerii, ameliorarea durerilor articulare, s.a.; gasiti AICI intreaga gama.
  • Talonete sub calcai (8,99 lei) --> aceste pernute sunt menite sa revitalizeze circulatia si sa relaxeze piciorul; sunt in marime universala, potrivite atat barbatilor, cat si femeilor.
  • Burete de baie (5,99 lei)
  • Set cercei Fundita (5,99 lei) --> in acest catalog gasiti multe astfel de seturi, a cate 3 perechi de cercei aurii cu surub, modele foarte interesante si dragute, asa cum este si acesta (imi plac foarte mult cei cu fundita).
  • Set cercei Gold Dots (2,79 lei - sunt la reducere) --> foarte finuti si eleganti; au si varianta pe auriu AICI.
--> mirosul produselor acestea cu liliac nu-mi place deloc, parca aduce cu mirosul de mucegai :( .

  •  Sare de baie cu lavanda salbatica, 660 gr (21,99 lei) -->  ma asteptam sa aiba mirosul tipic de lavanda (care mie, personal, imi aduce aminte de imortele), insa e o nebunie, miroase incredibil de bine; nu stiu exact cum se comporta in cada, dar va tin la curent.
  • Pentru ca trebuie sa-i lasam Mosului prajiturele si lapte langa brad, am cumparat acest set de 8 forme pentru biscuiti (18,99 lei)
  •  Crema de maini cu lavanda, 75 ml (8,50 le) --> nu va pot spune multe despre ea, deoarece am cumparat-o pentru a o darui.
  • Spumant de baie pentru copii Bebino, 300 ml (13,99 lei) --> fetita mea a descoperit recent baile spumante si de atunci e toata o spuma la noi in casa :))) din pacate, acesta nu face spuma bogata, l-am folosit o singura data si a trebuit sa torn aproape jumatate din recipient pentru niste clabucei mititei (bafta mea ca ochiul ei de copila mica nu e format inca in acest domeniu :))) ).
  • Decoratiuni 3D pentru unghii, de sezon (3,99 lei) --> mai gasiti inca alte doua variante de iarna AICI si AICI.
  • Mascara Upgrade Lash Maxi Volume Impala (19,49) --> nu apare in catalog pentru ca este un produs nou; pe site, exista o sectiune de produse noi, pe care va recomand sa o vizitati inainte sa plasati o comanda. Mi-a placut foarte mult pensula cand am vazut-o pe net; n-am mai vazut un astfel de aplicator pana acum, e un fel de spirala; cand l-am primit, mi-a mai pierit entuziasmul, pensula este imensa, dar ma descurc cu ea.

Printre noutatile catalogului se numara si chestiute in ton cu Sarbatoarea Craciunului.
  • Bentita cu urechi Mos Craciun (7,49 lei) --> este foarte haioasa si am cumparat-o pentru fetita mea; din pacate, este confectionata dintr-un plastic foarte dur, iar dintisorii aceia sunt destul de ascutiti, insa pentru adult ar merge, o voi purta eu; din pacate, nu se mai gaseste pe stoc, dar o puteti gasi pe ACEASTA.
  • Bratara Mos Craciun (4,49 lei) --> este din aceea care se ruleaza pe mana si este confectionata pe deasupra din fetru.
  • Set 2 agrafe Mos Craciun (7,49 lei) --> ideea in sine este foarte misto, le vedeti mai bine pe site, insa sunt lipite aiurea si s-au desfacut de la prima utilizare :( o sa remediez problema si le voi lipi.
  • Soseta Mos Craciun (5,99 lei) --> din pacate, am plasat comanda cam tarziu si n-am reusit sa primesc sosetica de Mos Nicolae asa cum intentionam; este destul de micuta, e de criza :))); si iar din pacate, nu mai este pe stoc.


O alta surpriza placuta a reprezentat-o bratara Andora, copie dupa faimoasa Pandora. Eu mi-am cumparat cele doua charm-uri de sezon: cadou si Mos Craciun (2,99 lei fiecare), iar pe celelalte le-am primit impreuna cu bratara (pentru comenzi mai mari de 200 lei, primiti cate un cadou la fiecare comanda, pe langa reducerea in functie de valoarea comenzii). Gasiti in catalog (si pe site) astfel de bratari gata accesorizate (22,49 lei - au reducere 10% in catalogul acesta) sau va puteti cumpara o bratara cheala (11.99 lei) careia ii puteti atasa voi charm-urile dorite. Aceasta pe care am primit-o eu momentan nu mai este pe stoc, din pacate.
Va spuneam ca a fost o surpriza placuta, deoarece nu ma asteptam sa fie asa frumoasa; evident, nu se  compara cu Pandora, nu este confectionata din argint, dar charm-urile sunt lucrate ingrijit, iar bratara arata bine pe mana, comportandu-se ca orice alt gablont.


  • Crema de maini pentru piele uscata cu germeni de grau, 75ml (6,49 lei) --> eu folosesc mereu crema de maini pentru ca am pielea extrem de uscata :( ; cred ca am avut toate cremele de acest gen de la Lady's, imi plac toate, hidrateaza.
  • Sosete pentru copii Kitty (6,39 lei - sunt la reducere) --> au doua tipuri de sosete, unele roz pentru fetite si altele albastre pentru baietei, ambele modele disponibile in 3 masuri; le gasiti AICI pe toate.
Cam atat am avut sa va arat pentru azi. Catalogul acesta este valabil pana pe 20 decembrie, asa ca daca v-a facut ceva cu ochiul trebuie sa va grabiti cu plasarea comenzii; nu va faceti probleme, veti primi coletul pana de Craciun. Iar daca plasati maine o comanda de minim 210 lei, veti primi cadou un gel de dus cu nuca de cocos si lapte. Eu v-am trecut preturile din catalog, insa in functie de valoarea totala a coletului, puteti beneficia de discount (spre exemplu, pentru o comanda mai mare de 100 lei, aveti 10% reducere).

Daca doriti sa ma intrebati ceva in legatura cu produsele sau cu Lady's, va invit sa-mi scrieti in casuta de comentarii, iar eu va voi raspunde cu drag.

Si nu uitati ca ma gasiti si pe Facebook si Instagram (aveti link-urile in partea dreapta) unde mai pun poze despre una-despre alta :))).

V-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va multumesc pentru comentarii, pupici.